11 Kasım 2013 Pazartesi

İÇ DÖKME YAZISI

Böyle bir başlık attım diye durum vahim sanmayın :) Rutin sıkıntılar işte... Biraz işten sıkıldım, biraz kendime verdiğim sözleri yerine getirememekten. Hava soğuk, insanlar garip falan filan..

Geçer herşeyin geçip gittiği gibi.. Yoluna girer. Hem kafa karışıklığından hem misafir derdinden kaç gündür yazamadım biliyorum. Belki yazmakta istemedim bunlar bahanem oldu, o da olabilir bilemiyorum. İnsan beyni biraz karmaşık herşeye birşey uydurabiliyor :) Bir ara blogu kapatıcam raddesine geldim, hemen bir geri adım attım. Nasıl cesaretimi toplayıp açtıysam bu blogu çünkü, kapatmak için iki misli cesarete ihtiyaç duyacağımı biliyorum. Açtığımdan beri "Yılma" dedim kendime,  "Devam et !". Elbet birileri görür... Her zaman öyle olmadı, olduğu zamanlarda oldu. Kafamda istatistik çıkarmadım ama hiç bir zamanda anlayamadım neyi iyi neyi kötü yaptığımı...

Bu arada çokça ertelemeler yaptım, kafamda planlar yaptım, duvarlar yaptım, duvarlar yıktım, önyargılı oldum, kendimi şaşırttım, kafam bulanıklaştı, kafam berraklaştı, gittim geldim, düştüm kalktım.. Baktım ki dua etmeyi unutmuşum.. Kendimle olan derdimi buna bağladım. Şükretmek gerektiğini anımsadım, şükrettim..

Yola devam yani.. Düzelir, herşey yoluna girer. Su akar akar yolunu bulur. Hep oldu, hep olacak.. Sadece bu sefer herşeyi tekrar kendimce yoluna koyduğumda geri dönmek istemiyorum, o karamsarlığa düşmek istemiyorum. Bu sefer temeli sağlam atıcam ki bina yıkılmasın...

Hep bu sonbahar vurdu beni biliyorum.. Hazan mevsimi..

Neyse şimdi sağlam temellere bir kadeh kaldıralım o zaman.. Şerefe :)

Belçim,

2 yorum:

  1. Sonbaharda depresyon hep artar, ama içinden geçtiğin dönem pek çoğumuz için aynı sanırım, dersler bitti, sınav zamanı:) Sadece olan her şeyin o anda biz göremesek te hayrımıza olduğunu bilmek yeterli, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında kendime hep hatırlatırım bunda da bir hikmet vardır sözünü ama insan zaman zaman unutuyor sanırım. Teşekkür ederim tekrar hatırlattığınız için :)

      Sil