30 Nisan 2014 Çarşamba

LİMONATA (SUNUM ÖNEMLİDİR)


Aslında bu post size Limonata'yı nasıl yaptığımı anlatmak için değil, sunumun limonatayı iki kat daha güzel kıldığını anlatmak için yazıldı :)

Ankara'da sıklıkla gittiğimiz Timbo Cafe'den daha önce bahsetmiştim sizlere. Çeşit çeşit meyvelerden sıkıp yaptıkları taze meyve sularını, limonataları kavanozların içinde sunarak hoş ve değişik bir sunum yakalamışlardı. Bende neden olmasın diye düşündüm hemen.

Geçenlerde tam da istediğim gibi iki kavanoz bulunca pek keyiflendim ! :) Hem şık hem değişik bu tarz sunumları misafirleriniz içinde deneyebilirsiniz :)




















































17 yorum:

  1. Instagramda limonatayi gorunce aklima direkt Timbo gelmisti fekaaaattt bundan sonra limonatalar senden :) alip iciceklerimizi parklarda bahcelerde yayilalim yazin :))

    YanıtlaSil
  2. *-* suum onemlıdır tabkı bayıldım zevkınıze **-* banada beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bircan :) ziyaretim ediyorum bende seni ;)

      Sil
  3. harika olmuş elinize sağlık bu minik kavanozlardan ben de istiyorum aslında çok şık ve şirinler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. rahatlıkla züccaciyelerden bulabilirsin ;)

      Sil
  4. belçiiiim o kavanozlardan acabaaaaaaaaaa :)

    sunumlarına zaten bayıldığımı biliyorsun kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım o kavanozlardan acabanın devamı var mıydı :)) çok teşekkür ederim payetcim ;)

      Sil
  5. Nereden bulabiliriiim ay niye yazmamisim heyecandan heralde ;)))

    YanıtlaSil
  6. Herşeyden önce bayılıyorum görsellerine fotoğraflamana ve elbette sunumuna..Ellerine sağlık.
    Timbo cafe nerde sorsam..:))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim guzel yorumunuz icin :) timbo cafe benim bildigim kadariyla suan ankarada iki yerde var biri armada da digeri kentparkta. Ama baska illerde var mi bilemiyorum :)

      Sil
  7. fotoğraflar bir harika, sunuma bayıldım <3

    YanıtlaSil
  8. elinize sağlık harikalar... bisküvit diye bir yer var orada da ikea' da gördüğüm karaf benzeri sürahilere koyuyorlar limonataları oğlum ve ben sadece karnımızı doyurmak için gitmiyoruz illaki bu tür zevkli sunumlar olan yerleri tercih ediyoruz,11 yaşında ama hoşuma gidiyor bu tür inceliklerden keyif alması. Ben de nette gördüğüm doğum günü masalarında yer alan bir fikri uyguluyorum evde. Migroslarda günlük sütlerin en küçük boyları var onlardan alıyorum ve sabahları oğluma sütü renkli pipetlerle ve iple şişenin boynuna astığım küçük notlarla sunuyorum. Şimdilik 4 şişem var. Arada alıyorum çünkü büyük boy şişelere göre ekonomik değiller ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyi düşünmüşsünüz gerçekten :) bu tarz sunumlar incelikler hem insanı mutlu ediyor hem de sunum yaptığınız kişiyi :) Ben "Ne güzel düşünmüşsün" cümlesini duyunca iki kat mutlu oluyorum mesela :)

      Sil