10 Nisan 2014 Perşembe

OLD WICKER






Evde yeni projeler denemeye devam ediyorum. Denedikçe sizlerle de paylaşmaya çalışıyorum. Bu seferki eğlencem sepetlik oldu.  Eski hali bildiğiniz ahşap rengi olan bu sepetliği beyaza boyayıp kenarlarını biraz yıpranmışlık ifadesi vermek için eskittim. Eski durumuna dair ne yazık ki yakından görüntüm yok ama rengini şurdan azıcıkta olsa görebilirsiniz. Bu arada boyadım dediysem hepsini boyamadım. İlk boya katını benim için yapan eşime de burdan teşekkür etmiş olayım. Sonuçta biz bir ekibiz ^.^ 
 Umarım hoşunuza gider ^.^








































2 yorum:

  1. Böyle, oturanın kişiliğini yansıtan, özgün evlere bayılıyorum.
    Güzel, keyifli günlerde kullan
    Çok hoş gözüküyor bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim bu guzel yorum icin ;) sadece son zamanlarda kendi elimin deydigi seyler daha kiymetli ve keyifli geliyor bana ;) sonuclari da boyle paylasiorm iste sizlerle :)

      Sil