20 Mayıs 2014 Salı

NERDEN BAŞLASAM ?


En son ayın 13'ünde bir post yayınlamıştım sizler için. Sonrasını biliyorsunuz.. Soma'da ki korkunç olay, arka arkaya gelen ölüm haberleri, çaresizlik.. Tabi ki içimden hiçbir şey yayınlamak gelmedi benim de herkes gibi. Sanki bir yakınımı kaybetmiş gibi bende onlar için ağladım, çok üzüldüm, dua ettim.. Derken olayın gecesi başka bir acı haber, dedemin vefat haberini aldım.. Yaşıyorum yaşamasına da günlerdir tatsız, tutsuz , keyifsiz.. Nasıl tarif etsem bilemiyorum işte. Üzgünüm çok.. 

Allah geride kalanlara uzun ömürler versin diyorum, başka da birşey diyemiyorum. Hayat böyle birşey işte. Bi varsın bir yoksun. Masal gibi.. 

Herşeye rağmen hayat devam ediyor. Herşeyin güzel olacağına inanmak istiyorum. Bu yazısız ve postsuz geçen bir haftamı mazur görmenizi rica ediyorum. En yakın zamanda yeni postlarla, daha mutlu zamanları paylaşmak dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder