23 Haziran 2014 Pazartesi

BU AY NELER DENEDİM ?




Herkese merhabaaaa :))
Çok uzun zamandır "Bu ay neler denedim ?" postu yapmadığımı farkederek hemen arayı kapatayım dedim :) Bu ay ilk denediğim ürün "Morfose Hair Mask". Bu ürünü annem kuaföründen almış, bende zevkle denedim açıkçası. Saçlarımı yıkadıktan sonra bir parça maskeyi ıslak saçıma yaydım. Saçlarım yumuşacık oldu, beğendim :)



Watsons'ın bu "Facial Mask" larının başka versiyonlarını daha önceden denemiştim ama bu ikiliyi ilk kez deneyeceğim. Deneyen var mı ??



Toni & Guy Sea Salt spreyini ilk kez denedim ve hoşuma giti :) Zaten saçlarım dalgalı olduğu için güzel bir etki yarattı. Bu arada Watsons'da %25 indirim vardı Toni&Guy ürünlerinde ;)


Clinique All About Eyes Rich ve Clinique Even Better Eyes ikilisini daha önceki postumda sizlere göstermiştim. Uygulamasına gelirsek, öncelikle Clinique Even Better Eyes kremi dolapta muhafaza ediyorum. Böylece metal ucu soğuk kalıyor ve göz altınıza daha güzel bir masaj etkisi yaratıyor. Sabahları kalkar kalkmaz ilk bu ürünü uyguluyorum. Yumuşacık bir etki yaratıyor. Ardından Clinique All About Eyes Rich kremimi uyguluyorum. Akşamlarıda göz makyajımı temizledikten sonra tekrar Clinique All About Eyes Rich uyguluyorum. Bu arada bende gerçekten işe yaradı. Göz altı morluklarımda ciddi azalma var.


Listerine Ağız gargarası uzun zamandır severek kullandığım bir gargara. Küçük boyunu bulunca çok mutlu oldum. Tam çantaya atmalık :)



Flormar Light Summer ojeleri çok çok sevmedim. Renkleri çok açık olduğu için sürdüğünüzde renk ayrımı yapmak güç. Yine de yaz için fresh renkler, tercih edilebilinir.



Gelelim Rocket Volum Express'e. Çok övülen bu ürünü ben pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Özellikle kirpiklere çok hacim veren bir etkisini göremedim. Üstelik temizlemesi çok zor. Hem yıkayıp hem de üstüne makyaj temizleme sütüyle anca çıkarıyorum. Bir daha tercih etmem, üzgünümmmm :)



Flormar'ın bu farını geçenlerde çok komik bir fiyata aldım. Günlük kullanım için değil ama gece makyajı için güzel olur diye düşündüm. Pigmenti oldukça yoğun :)



Ne zamandır şeftali rengi bir allık arıyordum. H&M'de bulunca kaptım. Bence fiyatına göre performansı güzel :)



2 yorum:

  1. Ay güzel bir post olmus :D Clinique ürününü merak ettim, göz altim ve üstümdede ten rengim diger yüzüme bakarak cok daha koyu, cilt doktoruma bile sormustum sizin dogal haliniz öyle yapacak birsey yok demisti makyaj disinda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda yapilabilecek cok sey var :) tabi genetik degilse. Ama genetik olsa bile ustune yorgnlk ekleniyorsa daha da beter olabiliyor. Bu arada yapilablck en gzl sey bol su icmekms. Ama bu urunleride tavsiye ederim ben ;) ise yaradgini dusunuorm :)

      Sil