10 Haziran 2014 Salı

NEW PILLOWS


 Bence bir odayı sıcak, canlı yapan şeylerden biri rengarenk, eğlenceli yastıklar.. Yatakların üstünde, yerlerde rengarenk yastıkları görmekten çok mutlu olduğum için ve odamızada yakışacaklarını düşündüğümden dolayı işe Bursa Kumaş Pazarı'na gitmekle başladım. Yeşil ve eflatun kumaşları ordan aldım. Üç tarafını diktikten sonra üstüne nasıl bir dizayn yapmak istediğime karar verdim. Ne zamandır giyemediğim, şekli şemali birşeye benzemeyen bir tişörtüm vardı. Elime makası aldığım gibi önce tavus kuşunu sonrada yazısını kestim ve yastıkları elyafla doldurmadan önce yastıkların üstüne onları bir güzel diktim. Diğer gördüğünüz gri, gemi desenli kumaş ise Ikea'dan. Zaten kendinden desenli olduğu için üstüne daha fazla birşey yapmama gerek kalmadı. Tabi bunlar şimdilik yaptıklarım. Birkaç yastık daha yapmayı düşünüyorum. Size demiştim odanın havasını değiştirmek için öyle çokk para harcamanıza gerek yok :) Nasıl beğendiniz mi ??

Bu arada anlık paylaşımlarımı görmek isterseniz beni instagramdan takip edebilirsiniz :)













2 yorum:

  1. Yaaa ne beceriklisin :) mesajlı yastığına bayıldıııııııım bayıldımmmm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende benim gibi değilsn sanki !! eline iğne ipliği alsan kim bilir sen neler çıkarırsın :))

      Sil