29 Ağustos 2014 Cuma

THINGS I LOVE

Gelelim bu haftanın hoşuma gidenlerine :) Bunların başında bu sevimli delgeç geliyor. Kendisini ve el işi kağıtlarını Office 1 Store'dan aldım, çocuklar gibi şenim :) Önüme koyulan her kağıdı çiçek çiçek deliyorum :)

Bu makyaj çantasını H&M'den aldım. Şekline, şemaline, desenine, rengine ilk bakışta aşık oldum :) Ama ben onu takı çantası olarak kullanıyorum. Seyahatlerde çok işime yarıyor.



Yine çiçeklere bol bol yatırım yaptım. Çok seviyorum çiçekleri :) Şuna bir bakar mısınız yapraklarının damarları pembe :) Allah nasıl güzel şeyler yaratmış her birinde ki detaya bakın, inanılmaz ! :)


Geçen Zara'nın parfüm standında yarım saate yakın zaman geçirdim sanırım. O mu bu mu derken bütün kokular çorba oldu :)) Hangisi hangisiydi karıştı ama Femme'de karar kılındı sonunda :) Rengide beyaz ya "Al beni" diyor zaten. Böyle sade tasarımlara ba-yı-lı-yo-rummm !!


Sonunda en sonunda bir tripod aldımmmm :)) Oleyyyy !!! :)) Artık evin başka köşelerinde daha rahat fotoğraf çekebilirim sanırım. İlerleyen zamanlarda yeni bir lens de almayı düşünüyorum  ama şuan acelesi yok :) 


4 yorum:

  1. Senin bu sirin mi sirin esyalarini yesinler. Güle güle kullan güzelim.

    YanıtlaSil
  2. fotoğrafları çok sevdim! ben de o desenli delgeçlerin hastasıyım :)

    YanıtlaSil