2 Aralık 2014 Salı

' HAPPY NEW YEAR ! ' KART YAPIMI



Gecen gun Pinterest de yeni yil icin yeni fikirler ararken bunlari buldum ve cok hosuma gitti :) Bu kartlardan yapabilmeniz icin, fotograf da gordugunuz gibi duzgun kesilmis kartlara (boyutlari 5*8 cm), renkli bir kac dugmeye, ince uclu siyah bir kaleme, yapistiriciya, renkli el isi kagitlarindan kesilmis minik sapkalara ve biraz boncuga ihtiyaciniz var.

Evimde bu derece cesitli ve renkli dugmem olmadigi icin once gidip almayi dusundum ama sonra aklima kurtaricim polimer kil geldi. Hemen onlardan istedigim boyutlarda minik dugmeler yapip sertlemesi icin firinladim. Onlar firinda olurken kartlarimi kestim. Fakat itiraf etmem gerekirse bu kartlari pek sevmedim :( Hem kesmesi zor hem de cok dekoratif durmuyor bence. Yine de sizlerle paylasabilmek adina elimde ki tek kartonu degerlendirmek zorundaydim. Bir daha yaparsan beyaz parlak kartonun uzerine yapmayi planliyorum. Ardindan kartonlarin uzerine dugmelerimi yapistirdim ve dugmelerin daha al benili gorunmesi icin bazilarinin ustune minik boncuklar ilistirdim :) Kardan adamlarin kafalarina sapkalarini da yapistirinca geriye minik detaylar kaldi. Yalniz bence yazilar  daha ince uclu bir kalemle yazilsa daha guzel durabilir :)

Bu kartlarin ustunu delgec ile delip ordan ip gecirebilir ve hediye paketlerinin uzerine tutturabilirsiniz. Bir diger fikir ise yilbasi aksami benim gibi kocaman bir sofra hazirlayacaksaniz gelen misafirleriniz icin isimlik olarak kullanabilir, tabaklarin kenarina ilistirebilirsiniz. Bence her iki fikir de gelen misafirlerinizi mutlu eder diye dusunuyorum. Yani benim icin yapilsaydi ben mutlu olurdum :))

Umarim hosunuza gider :) Herkese guzel bir hafta diliyorummm

Not: Yarin yine sunumum var bana sans dileyinn :)









38 yorum:

  1. On parmağında on marifet, maşallah :))

    YanıtlaSil
  2. Bende hemen geldim ve takibe aldım:))) Bunlar ne kadar hoş olmuş böyle muhteşemler:))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel şeyler yapmışsın balım emeğine sağlık vallahi :) çok güzell fikir olmuş hemen deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canim :) keyifli yapacagina inaniyorum :)

      Sil
  4. Bayıldım bayıldımmmm çok ciciler :) yetenek abidem :***

    YanıtlaSil
  5. Ay ne kadar eğlenceli bir uğraş bu. :)

    YanıtlaSil
  6. Arkadaslara katiliyorum cok yeteneklisin cidden. Yaraticiligini bizimle paylastigin icin tesekkürler güzelim, cok güzel bir post olmus! :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canimm ne demek ! ben zaten yapmaktan keyif aldigim ve sizlerin de keyif alacaginiza inandigim icin bunlari paylasiyorum sizlerle. sizlerde eksik olmayin bana hep yorumlarinizla destek oluyorsunuz. cok tesekkurler :)

      Sil
  7. Bayıldım, harika bir fikir :)

    YanıtlaSil
  8. Güzel ve şirin fikirler yok mu :)

    YanıtlaSil
  9. Pek sevimli olmuşlar ^^ Yeni yıl kartları yazımda örnek olarak verebilir miyim blog linkinle birlikte? Çok sevdim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oncelikle hosgeldin :) ve cok tesekkur ederim :) tabi ki hosuna gittiyse link vermende hic bir sknti yok aksine mutlu bile olurum :) sevgiler

      Sil
  10. Yaa ama çok şirin bunlar :))) Kendi tatlılığını elinin değdiği her şeye bulaştırıyorsun canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begenmene cok sevindim sezencimmm :)) yaa cok tesekkur ederim ne kadar naziksin :)

      Sil
  11. Ne kadar minnoş olmuşlar, bayıldım gerçekten ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  12. Öncelikle bol şans :)
    Kartlar çok tatlı , handmade olan herşeye bayılıyorum zaten ama en çok düğmeleri kendin yapman etkiledi beni , içten bir tebrik sana Belçimcim , Sevgiler ve ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Tulay Hanim :)) cok tesekkur ederim cok saolun benden de sevgiler :)

      Sil
  13. ne kadar şirin şeyler çok beceriklisin cnm bayıldım bunlara :)

    YanıtlaSil
  14. Çok şeker olmuş ellerinize sağlık :)
    Makyaj Tavsiyem Etkinliğinden geldim blogunuzu takipe aldım .
    Benim blogumda da blog takip etkinliğim var beklerim :)
    http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/10/bloglar-dayanismasi-blog-takip-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :)) oncelikle cok tesekkur ederim ve seve seve katilirim tabi :)

      Sil
  15. Sizi mimledim :) http://mokanindusunceleri.blogspot.com.tr/2014/12/mimlendimm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler :) bu ara cok yogunum ama en kisa zamanda cevaplamaya calisacagim :) sevgiler

      Sil
  16. Merhabalar bende geldim takipteyim:) kart fikri çok güzelmiş aklımın bir kenarına yazdım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Wonderful idea!
    Must try to make some :)

    Have a lovely week dear.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you dear ;) this week i have 3 exams and 1 presentation. so i'm planing to do after my exams ;) have a nice week

      Sil
    2. Goos luck with your exams!

      Sil
  18. Tanrım! bu ne güzel bi uğraş böyle.. ah şu sabır her insanda olabilse de böyle şeyler ortaya çıkarabilse:) ama o zaman da yetenek diye bişey olmaz,herkes herşeyi yapardı sanırım:)
    ellerine sağlık takibe alıyorum,sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) cok tesekkur ederim :) bende ugrasmak icin sabir cok ama yaparken cok sabirsizim bende :) mesela bir ise basladim mi o gun bitecek diye kendimi paraliyorum :)) tekrar cok tesekkur ederim ziyaretin ve bu guzel yorumun icin :) sevgilerr

      Sil
  19. çok güzel bi fikir!

    eline sağlık :)

    YanıtlaSil