16 Şubat 2015 Pazartesi

SİMSİYAH


Aslında ne yazacağımı bilmiyorum, böyle bir durum için ne denir bilmiyorum.. Bir süre kendi içimde hazmetmeye çalıştım, bir şey yazmak istemedim ama bu durum hazmedilecek gibi değil. İstem dışı kendimi düşünürken, bir şekilde haberleri okurken buluyorum. Kim bilir ne hayalleri, ne umutları vardı diyorum. Aklında sadece eve gitme düşüncesi, annesini, babasını görme isteği işte bu kadar..

Günler önce bir film izlemiştim 'Cenettimden Bakarken' diye.. O geldi aklıma. Aynı sapık düşünceler, aynı tarz cinayetler. O zaman da içim sızlamıştı, şimdi bin kat sızlıyor.

Bu toplumda kadın olmak neden başlı başına bir suç ?? Neden ?? Ne yapmalıydı yani Özgecan ? Okumasın mı? Otobüse, dolmuşa binmesin mi ? Gezmesin mi? Ölsün mü ??? Öldü işte.. 
Nasıl bir andı yaşadığı hayal bile edemiyorum. Düşünsenize biri size saldırıyor, kendinizi korumaya çalışıyorsunuz, ıssız bir yerdesiniz... Bilemiyorum, aklım almıyor.

Annesinden babasından ayrı okuyan , her gün dolmuşa otobüse binen binlerce öğrenci var. Ne olacak şimdi ? Hayatımızın geri kalanını hep tedirgin mi geçireceğiz ? Sabahları güle oynaya gittiğim parka şimdi kuşkulu mu yaklaşacağım ? Evimde bile yalnızken kapılarımı mı kilitleyeceğim ? Dolmuşta tek başıma kalmamak için herkesle beraber mi ineceğim ??

Soruyorum ne olacak şimdi ????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder