15 Eylül 2015 Salı

EYLÜL HALLERİ


Sonbaharı oldum olası hep çok sevmişimdir. Hava ne soğuktur ne de sıcak.. Herşey kararında sanki. Yaz devam ediyormuşçasına yaşarsın ama bir yandan da elin, gözün ince trikolara gider. Güzel mevsim güzel.. Gerçi bence her mevsim kendince güzel yeter ki huzurumuz olsun.


Ankara pek eylül havasında değil ama belli de olmaz sağı solu birden yağmuru indirip, hafif ürpertebilir. Ben hala fırsattan istifade etmeye, balkonun tadını çıkarmaya çalışıyorum açıkçası. Sizce de en güzel vakit bir fincan kahve ve bir kitapla baş başa kaldığınız zaman değil mi ?











6 yorum:

  1. Eylülü okadar seviyorum ki...

    YanıtlaSil
  2. Balkon tam keyif yapmalık :) ankaranın bir tek kışı kotu mumkunse soguk havalar geç uğrasın buralara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) evet kesinlikle katılıyorum, hele ayaz oldu mu hiç ama hiç çekilmiyor ne yazık ki :)

      Sil
  3. Merhaba,
    Kesinlikle en güzel zaman bir fincan kahve ve bir kitapla baş başa kaldığım zaman oluyor benim için de. Sukkulentleriniz gözüme çarptı. Ve önerilerinize ihtiyacım var. Aynı şekilde ben de sukkulent çimlendirmeye çalışıyorum sadece bir tanesi köklendi. Çok az su pıspıslıyorum haftada bir. Yeni yavru çıkarana kadar beklemeli miyim toprağa ekmek için? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) aynı zevkleri paylaşıyor olmak ne hoş ! ben dökülen sukulentimin yapraklarını gelişi güzel hafif nemli bir toprağın üzerine bırakmıştım. Sonra bu şekilde yavrular çıkıp, köklenmeye başladı. Şimdi yavruların iyice köklenip büyümesini ve ana yaprağın kurumasını bekliyorum. Çünkü yavrular o çıktıkları ana yapraktan besleniyorlar şuanda ve toprağa dikebilmek için o ana yaprağın kurumasını beklemek gerekiyor. En azından benim bildiğim bu şekilde :) Umarım yardımcı olabilmişimdir. Sevgiler :)

      Sil