4 Mart 2016 Cuma

KULAKLIK ÇANTA DA KAYBOLUNCA...

Sıklıkla yaşadığım bir sıkıntı... Ya kulaklığı çantaya atarım, çantanın içinde anahtara dolanır, ya da evde bir yere koyarım bulamam. Nedense hep böyle bir kriz yaşıyorum kendi kendime. En azından çantada elimi attığımda anında bulabilmek için kilden bir şeyler yapmaya karar verdim ama aklımda nasıl bir şey olması gerektiğine dair bir fikir yoktu. Pinterest'ten biraz araştırınca buna benzer bir fikir buldum. Hem yapımı çok kolay, hem sevimli, hem de taşıması rahat... Benim gibi kulaklığıyla başı bela da olanlara birebir :)
Yapımına gelince bildiğiniz hava ile kuruyan kili kalp kurabiye kalıbıyla kestim. Sağına ve soluna birer açıklık yaptım. Kurumasını bekledikten sonra üzerine cam kontür boyası ile süsledim. İsterseniz başka şekiller de yapabilirsiniz üzerine.
Hayatı kolaylaştıran her fikre varım ben açıkçası. Bu konu da sizin fikriniz ne ?







9 yorum: