23 Mart 2016 Çarşamba

MUTFAK HALLERİ VE GRANOLA BAR


 Ne zamandır sevdiğim bir tarifi paylaşmamışım sizlerle. Uzun zamandır severek yaptığım bu granola barlar hem lezzetli hem de çok sağlıklı. 

Tarife gelecek olursak;
- 2.5 bardak yulaf
-Yarım su bardağı süt
-1 yumurtanın akı
-İri iri kıyılmış kuruyemiş ve kuru meyve (ben sadece kuruyemiş kullandım)
- Ve bal ( ölçü vermeyeceğim, ne kadar tatlı seviyorsanız ama yarım su bardağını da geçmeyin. Bir de ben bu sefer bal yerine tahin-pekmez kullandım, o da güzel oldu)

Malzemeleri karıştırın ve elinizle tepsiye yayın. Sonra 170 derecede 30 dk pişirin. Fırından çıkardıktan sonra biraz sertleşmesini bekleyin. Hadi afiyet olsun :))

Üşenmedim yaptım sabah. Harika bir ara öğün kendisi. Bu arada hava bir ısınıyor bir soğuyor. Tam ısınsa da balkonlara taşınsak artık. Tezgahın diğer ucundaki tema yaza özlemi anlatıyor, dip not olarak düşeyim :) Keyifli günler herkese...











8 yorum:

  1. tarifi deneyeceğim kesinlikle..

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor denemek isterim

    YanıtlaSil
  3. eline saglik tatlim cok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflarınızla içim açıldı yine, mutlaka denicem tarifinizi, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Ayy nefis görünüyor!

    YanıtlaSil
  6. çok güzel ve lezzetli görünüyor, eline sağlık!

    YanıtlaSil
  7. sizde benim gibi meşrubat ve su şişelerini atamıyosunuz galiba.Şurup şişeleri de harika paketini çıkarınca kahve rengi olanlar:))

    YanıtlaSil