16 Mart 2016 Çarşamba

NE YAPACAĞINI BİLEMEMEK..



Ankara'da doğdum, büyüdüm, okudum, aşık oldum, işe girdim, evlendim ben.. Kimine göre çok sıkıcı, kimine göre başkent olmaya çok uzak, kimine göre ise memur kenti burası. Ne olursa olsun, burada bazen ne kadar sıkılırsam sıkılayım benim şehrim burası. İyisi ve kötüsüyle severim hep..


Bundan bir ay önce patlama olduğunda eve gelmiştim, dinleniyordum. Haberi aldık.. Herkesin yaptığı gibi o saatte orada olabilecek herkesi aradık, iyiler mi diye.. Ondan önce garda olan var bir de elbet. Olaydan sonra garın önünden geçişimizi hatırlıyorum içimiz cız ederek...

Ve en son pazar günü meydana gelen o patlama.. Tam annemlere giden 317 nolu otobüsün kalktığı yerden.. O kadar kalabalık, o kadar işlek bir yerdir ki orası.. Yıllarca Odtü dolmuşundan inip, otobüse binmek için yöneldiğim nokta. O durak.. O otobüslerin hepsini biliyorum. Ve sanki o insanların hepsini tanıyorum. Gidene mi üzülelim kalana mı şaşırdık kaldık. İnanılmaz bir kasvet hakim Ankara'da şuan da. Zaten kasvetliydi Ankara değil mi bir çoğunuz için ? Şimdi daha da kasvetli işte. Umudum falan kalmadı benim hiç birşey için. Ne yapacağımı bilmiyorum birçok insan gibi. Hepimiz tedirginiz.. Sokağa çıkmak istemiyorum. Ama mecbur çıkıyoruz.

Günlerdir bu ruh halimiz özetle. Bu durum yeterince ağır gelmişken bize bir de cumartesi gününden beri hastanelerdeyiz. Devamlı acilde.. Annem ilaç alerjisi oldu ve çok ağır seyretti alerji. Ona bile bir çare bulamazken kapı kapı acillerde gezerken diğer insanları düşünemiyorum. Günlerdir gözümü hastanelerde açıyorum. Darma dumanım.. Çok üzgünüm. Annem şimdi biraz daha iyi. Daha da iyi olacağını biliyorum ama diğer insanlar nasıl bilmiyorum.. 

İşte günlerdir burada olmayışımın sebebi.. Paylaşmak istedim sadece. 

Ankara hiç iyi değil bilin istedim. Biz hiç iyi değiliz..



5 yorum:

  1. Biz kadınlar daha güçlü olmalıyız
    kadınlar birliğiyle bu saldırıları süpürürüz
    Sizlere çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum

    YanıtlaSil
  2. Biz de hiç iyi değiliz . İçimize düşen ateş yakıp kavuruyor. Ülkemiz nereye gidiyor böyle. Daha kaç canımız gidecek :(((((

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle annene çok geçmiş olsun canım.Ülkece çok zor günler geçiriyoruz.Ama karanlığın sonu aydınlıktır.İnşallah yoluna girecek herşey.Öyle teselli ediyorum ben kendimi öyle olmalı :/

    YanıtlaSil
  4. her gün burada insanlar birbirine mesajlar gönderiyor, "şurada patlama olacakmış, burada patlama olacakmış, gitmeyin". her gün her zaman dolaştığımız yer ve mekan isimleri mesajlarla insandan insana yayılıyor. adeta bir korku şehri olduk. zaten yaşayan bir şehir değildi iyice öldü Ankara. ama buna izin vermemek lazım. vicdanımız sızım sızım bir yandan, bir yandan da korkuyla itaat etmeye zorlanıyormuşuz gibi geliyor. bilemedim ama boyun eğmeye hiç niyetim yok dayatılanlara...

    YanıtlaSil
  5. Kucak dolu sevgiler Belçim :( Ankara'dayım ve içim hala çok acıyor, çok panik da var bu günlerde, sokaklar boş...

    YanıtlaSil