18 Nisan 2016 Pazartesi

HAFTA SONU KEYFİ, NOSTALJİK FOTOĞRAF MAKİNAM, ÇİÇEKLERİM VE BEN


Yoğun bir koşuşturmacanın ardından sakin ve dinlendirici bir hafta sonu geçirdik diyebilirim. Havalar öyle güzel gidiyor ki (nazar değmesin) herkes parklarda, bahçelerde.. Biz de cumartesi günü Eymir'e gittik. Uzunca bir yürüyüş yaptıktan sonra, yılın ilk dondurmasıyla açılışı yaptık. Biraz kuşları besledik, karabataklara baktık. Temiz hava bol oksijen derken dönüş yolunda kimsenin ağzını bıçak açmıyordu. Bir tatlı yorgunluk anlatamam.. Bahar çarpması :) Akşam 'Küçük Esnaf' filmini izlemeye gittik. Hoş, naif, kafa yormayan, aksini kafanızı boşaltacak bir film.. Keyifliydi diyebilirim.


Pazar günü güzel bir yürüyüşün ardından, balkonumuzda kahvaltı keyfi yaptık. Tv karşısında biraz tembellik, bir kaç bardak çay.. Ardından Cermodern. Herkesin aksine biz kahve etkinliğine değil Abbas Kiarostami'nin fotoğraf sergisini ve Futuro Textiles sergisini gezdik. İkisi de oldukça güzeldi. Özellikle 12 Mayıs'a kadar devam edecek olan Futuro Textiles sergisini gezmenizi tavsiye ederim. Oldukça ilginç değişik materyallerden elde edilen kumaşlar ve kullanım alanlarını inceleme şansı yakalayabilirsiniz. Cermodern'den çıktıktan sonra hemen karşısı Lunapark bilirsiniz. Dönme dolaba
daha önce hiç binmemiştim, çok da nostaljik gelir bana nedense.. Hadi dedik dönme dolaba binelim ! İyi ki de binmişiz, güzeldi. Dönme dolaptan sonra son zamanlarda ki en favori mekanımıza gitmeye karar verdik. Armada Hayat Sokağı'nda NumNum.. Biraz bir şeyler atıştırdık, ardından çay-kahve-sohbet.. Oh hava mis :) Ardından da Bauhaus'tan domates ve fesleğen tohumları aldık. Küçük bir köşe oluşturmaya karar verdim balkona. Tabi başarabilirsem :) İşte böyle geçti bizim hafta sonumuz..
Ve işte pazartesi sendromuyla tekrar başbaşayız :)

Bu arada unutmadan fotoğraflarımdaki eski mi eski fotoğraf makinasına değinmek istiyrum. Güzel bir tesadüf sonucu elime geçti. Annemle eskileri ayıklarken.. Hemen kaptım geldim tabi eve. Şuanda en değerlilerimden biri. Fotoğraf çekiyor sanırım ama nasıl olduğunu öğrenmem lazım. Yeniler tamam çok güzel, teknolojik, görüntüler harika falan ama ne varsa eskilerde var.. Elime aldığım an heyecanlandırdı beni.

İşte böyle.. Benden bugünlük bu kadar. Sekteye uğrayan postlar için üzgünüm :( Bu hafta daha çok birlikte olmayı umut ediyorum sizlerle. Görüşmek üzere..













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder