16 Mayıs 2016 Pazartesi

GERİ DÖNÜŞ; VİNTAGE


 
Ayrılık biraz sürdü ama kürkçü dükkanına geri döndüm. Oluyor ya bazen öyle en sevdiğin şeyi bile yapmak istemiyorsun. Benimki de öyle bir şey oldu işte. Sonra kendimi yeniden teşvik edici şeyler bulmaya çalıştım, yeniden heveslendirici.. Buldum da sanırım. Tekrar yazmaya, fotoğraflamaya karar verdim. 


Çok yoğun geçiyor benim için bu ay. Beklenmedik şeyler oluyor arka arkaya.. Beni zorladı bu ay. Şimdi toparlıyoruz :) 

Evim Dergisi Haziran sayısı için 6 proje hazırladım yine sizlere. Beğeneceğinizi umuyorum. İş güç o bu şu derken ayın ortasını bulduk bir şekilde.

Gelelim bugüne.. Vintage izler taşıyan bu postum renksiz biraz. Soft.. Göz yormayan, akıl karıştırmayan cinsten. Yaptığım şu askılık ise oldukça kolay. Hatta bu ay Evim Dergisi için başka bir versiyonunu yapmıştım ama bu da başka bir alternatifi. Askılık yerleri beyaz raptiyeden. Çekiçle çakınca tahtaya, epey sağlam oluyor :) Elinizde bu tarz bir tahta parçası varsa bu şekilde değerlendirebilirsiniz.

Haftaya yeni bir postla başlamanın vermiş olduğu iç rahatlığı ve mutlulukla selamlıyorum sizleri. Hadi bakalım çok güzel bir hafta olsun :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder