10 Haziran 2016 Cuma

KARTONDAN 'EAT' YAZISI


 Siz Mayıs ayını bitirseniz de ben bitiremiyorum :) Ama bu posttan sonra bitmiş olacak sanırım. Evim Dergisi'nin Mayıs ayı projelerinin sonuncusu kartondan yaptığım bu 'EAT' yazısı.. Bu sadece bir örnek. Benim aklımda farklı şeylerde var bu projeyle ilgili.


Mesela tek bir harf yapabilirsiniz. Adınızın, eşinizin adının baş harfi gibi.. Üzerine küçük delikler açıp yapay çiçeklerin saplarını bu deliklerin içinden geçirebilirsiniz. Masa üstüne koymak için ya da asmak için..

Bir diğer alternatif üzerine yine küçük delikler açıp şu yılbaşında kullandığımız küçük ampüllü aydınlatmalar var ya onları o deliklerden geçirip ışıl ışıl harflar yaratabilirsiniz (ki bu benim aklımın bir köşesinde muhakkak deneyeceğim).

Ya da ne bileyim bu harfleri bu projede olduğu gibi kağıtla kaplamazsınız da sprey boya ile boyarsınız.

Yani anlayacağınız yaparsınız da yaparsınız :) Ramazan da vakit geçirmek için müthiş güzel uğraşılar bunlar. Gerçekten ben vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorum bazen projelerle uğraşmaktan :) 

Dün ki postta sizlere yeni bir haber vermiş ve video hakkında ufak bir soru yöneltmiştim ama yorum yazan olmadı :(( Bekliyorum fikirlerinizi..

Hayırlı, mutlu cumalar herkese :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder