20 Haziran 2016 Pazartesi

KASALARA YENİ İMAJ :)


 
Haftanın ilk günüyle selamlıyorum herkesi :) Hafta sonunu geri de bırakmak biraz zor olsa da işler güçler beklemiyor. Gerçi hafta sonu da çalışmadık desem yalan olur. Sıkıntıdan kendimize yeni yeni icatlar çıkardık :)) 


Şu gördüğünüz beyaz kasalarla uğraştık. Daha önceden bu kasaları bulup boyamış ve altlı üstlü çiçeklik ve dergilik haline getirmiştim. Hatta bu haliyle Alldecor'da yayınlanmıştı bu proje. Dilerseniz linki burada (http://beauthingsforme.blogspot.com.tr/2015/05/kasadan-dergilik-ve-ciceklik-yapimi.html). Sıkıldık biz biraz bu kasalardan. Değişiklik olması açısından eşime yanlarını kestirdim ve yanlarına iki büyük delik açtırdım. Sonra beyaza boyayıp yanlarına da halattan birer kulp yaptık. Böylece yine depolama alanı olarak kullanabileceğim yepyeni birer büyük tepsiye dönüştüler. Rafların altındaki dağınıklıkta ortadan kalkmış oldu böylece. 

Tabi elimize boyayı almışız ya duramadık bir baktım Evren tabureyi de boyama başlamış :) O da beyaz boyadan nasiplendi yapacak bir şey yok :) 

Bizden şimdilik bu kadar... Şimdi çalışma vakti ;) Herkese güzel bir hafta diliyorum ...






3 yorum:

  1. harika olmuş ellerine sağlık tatlım

    YanıtlaSil
  2. yakında o sandalyeler de boyanır ;)

    YanıtlaSil
  3. Bu tarz kasalarla ne yapılabilir diye araştırıyordum bugün :) Nasılda güzel denk geldi bu yazı.Salonuma bi değişiklik yapmayı planlıyordum.Sanırım marin tarzına yakışıcak mobilyalarım.Birde bu tarz kasaları orda kullanırsam tamamdır :)

    YanıtlaSil