24 Ağustos 2016 Çarşamba

HASIR ÇANTA KENARINA PONPON SÜSLEME


 
 Günaydınlarrr :) Bugün 5 dakikada yapabileceğiniz müthiş kolay bir projem var. Lazım olanlar hasır bir çanta, birkaç renkli ponpon, lastikli misina ve iğne. 


Bu hasır çantayı birkaç ay önce Ikea'da bulup kapmıştım. 5-6 TL gibi bir şeydi sanırım. Tatile gitmemize sayılı günler kala hem elimdeki malzemeleri değerlendirmek için hem de çantaya biraz neşe katmak için böyle bir şey yapmak istedim. Hobi malzemeleri ya da kırtasiyelerde satılan hazır ponponları kullandım ben ama siz çok büyük, tombik ponponlar yapabilirsiniz mesela (ponpon nasıl yapılır? LİNK). Hatta ve hatta yanına birkaç püskül ekleyebilirsiniz. Tercih sizin :)

Ponponları çantanın üzerine de yapıştırabilirsiniz ama eğer sıkılırsanız çıkarması çok güç olabilir. O yüzden benim yöntemi deneyin derim. Lastikli misinaya ya da misinaya ponponları dizin ve çantanın saplarına misinayı dikin. Böylece sıkılınca çıkarmanız daha kolay olur.

Bir sonraki proje de görüşmek üzere :)

















4 yorum:

  1. çok güzel olmuş ,iyi günlerde kullanın ...

    YanıtlaSil
  2. çok şirinmiş yapılışını da öğrenmiş oldum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı olmuş eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. nasıl sevimli olmuş, renk gelmiş :)

    YanıtlaSil