21 Eylül 2016 Çarşamba

EVİM DERGİSİ AĞUSTOS SAYISI: DENİZ FENERİ MUMLUK

Canım blogum, sevgili arkadaşlarım herkese merhaba :)) Nasıl özledim buraları anlatamam. Uzun zamandır buralarda değildim çünkü çok uzun bir tatilin hemen ardından düğünümüz vardı. Eşimin kardeşi yani benim kayınbiraderim evlendi :) Ondan önce de bildiğiniz gibi önce Mersin, sonra Side, ardından Yunan Adalarına uzanan upuzun bir tatil dönemimiz oldu. Çok çok güzel fotoğraflar, anılar biriktirerek geldim. Anlatacak, paylaşacak çok şey var ama onlardan önce Evim Dergisi'nin Ağustos sayısından kalan projeleri-videoları tamamlamak istiyorum. Ardından Eylül sayısı gelecek, kitap kurtları için şahane kitap ayracı fikirlerim var :) Ekim sayısında ise birbirinden güzel defter-kalemlik fikirleri olacak. Bir tek Evim Dergisi ile kalmıyor tabi anlatacaklarım. Sonra gezilerimden bahsedeceğim size.
Ve hemen ardından da gitmeden önce fazlaca bahsedemediğim yeni bir şeyden bahsedeceğim. Arkadaşlarımın şirketi için gerçekleştirdiğim fotoğraf ve video çekiminden.. :) Diyorum ya anlatacak çok şey var diye. Hadi şimdi bugünün  projesiyle başlayalım :)
Ağustos sayısı için çok çok severek yaptığım ve en önemlisi malzemelerine çok kolay ulaşabileceğiniz harika bir yazlık proje bu :) Gerçi Ankara'ya geldik geleli sonbahar kendini hissettirdi ama siz bu projeyi yapıp bir kenara koyun, yaza hazırlık olsun. Sıcak yaz günlerinde ister balkonunuzda isterseniz bahçenizde güzel bir atmosfer oluşturacağına inanıyorum :)
Malzemeler:  4 adet plastik, beyaz saksı (boyutları büyükten küçüğe doğru olacak şekilde sıralı), 2 adet saksı tabağı (küçük saksı boyutunda), mavi ve kırmızı akrilik boya (sprey boya da tercih edilebilir), fırça, makas, silikon tabanca, bant, küçük cam kap.
Yapım aşamaları:
Saksı tabaklarını ve en küçük saksıyı maviye boyayın. Diğer 3 saksının kenarlarını bantladıktan sonra kırmızıya boyayın. Kurumalarını bekledikten sonra kırmızıya boyadığınız saksıların kenarlarındaki bantları sökün. Lacivert boya ile üzerlerine birer küçük pencere çizin. Saksıları üst üste dizerek bir kule oluşturun. Maviye boyanan saksı tabaklarından birini kulenin en tepesine silikon tabanca ile yapıştırın. Araya içine mum konulacak olan küçük cam kabı koyun. En üste ise saksı tabağına yapıştırılan en küçük mavi saksıyı yerleştirip deniz fenerinizi tamamlayın. 

Unutmadan youtube kanalımda yapım aşamalarını içeren videosunu da ekledim. En aşağıya da ekliyorum.İzlemeyi, kanalıma üye olmayı ve beğendiyseniz like tuşuna basmayı unutmayın ;)













                         


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder