23 Eylül 2016 Cuma

EVİM DERGİSİ AĞUSTOS SAYISI: DENİZ YILDIZLI KAVANOZ MUMLUKLAR


Geldiğimizden beri Ankara'da havalar fena.. Bildiğiniz yağmurlu, soğuk bir sonbahar yaşıyoruz. Sonbaharı severim aslında ama tatilden gelip bu manzarayla karşılaşınca kafam allak bullak oldu bir anda. Çünkü ben de herkes gibi hayat motivasyonumu güneş enerjisinden alanlardanım :) 

Yine de bu anlarında tadını çıkarmaya çalışıyorum. Sıcak bir bardak bitki çayı eşliğinde daha önce izleyip izleyip eskittiğim ama vazgeçemediğim filmlere sardım bu ara. "Issız Adam" mesela.. Dün geldi aklıma bir anda, açtım izledim tekrar. Bugün de sanırım "Bir Küçük Eylül Meselesi" ni izleyeceğim tekrar. Ama bu ödülü hak edebilmem için öncesinde yapmam gereken işlerim var. Önce onları halletmeli :)

Bu çokkk uzun iç döküşten sonra konuyu nasıl bağlayacağımı bilemiyorum ama bir nebze içinizi ısıtacağına inandığım bu son Ağustos projesiyle bir nevi kendimde (istemeyerek de olsa) yaza veda ediyorum sanırım. 

Projenin videosu da yine Youtube kanalımda yer alacak. İzlemeyi unutmayın (LİNK





1 yorum: