30 Eylül 2016 Cuma

EVİM DERGİSİ EYLÜL SAYISI: KİTAP AYRAÇLARI FİKİR 2


 
Artık kitap alırken yeni bir alışkanlık edindim. Önce gidip kitapçıda inceliyorum. Yeni çıkanlar neler ? Okumak isteyip ertelediklerimin dili nasıl? Sonra 3 ya da 4 kitapta karar kılıyorum. Daha fazlası değil ! Ardından D&R'ın online store'undan istediğim kitapları çok daha ucuz fiyatlara satın alıyorum. Üstelik 60 TL ve üstüne kargo bedava. Ve ciddi manada fiyat farkı oluyor aklınızda bulunsun.

Sonra sabırsızlıkla kargomu bekliyorum. Hatta çoğu zaman eşime rica ettiğim için genelde paketin içinde minik bir sürpriz oluyor. Onu da heyecanla bekliyorum :) Sonra şahane bir kutu geliyor. İçinden özenle paketlenmiş kitaplarım çıkıyor mis kokularıyla. Yanına iliştirilmiş tatlı mı tatlı bir not ya da çok sevimli minik bir anahtarlık.. Öyle sevimli şeyler işte..
3 kitap sipariş vermişsem mesela o benim için bir hedef oluyor. Üçünü bitirene kadar başka kitap yok ! Bitince yeni siparişe başlayabilirim :) Benim okuma halleri böyle işte..
Benim gibi kitap okumaktan vazgeçemeyenlere bugün ikinci kitap ayracı fikri ile geldim. Şu aşağıda malzeme listesi içerisinde gördüğünüz bildiğiniz enli çöp şiş :)  Üzerlerine biraz ponpon, biraz desen hopp alın size kitap ayracı :) Keyifli okumalar herkese..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder