10 Ekim 2016 Pazartesi

AH CANIM EKİM, HOŞGELDİN :)


 
Sevgili Ekim, kavuran yaz günlerinde özledik seni, insanın sevdiğini beklemesi gibi bekledik seni. Hoşgeldin :) Severim seni bilirsin. Seni sevmemde ki en büyük pay Ekim ayının yağmurlu bir sonbahar sabahı dünyaya gözlerimi açmam mı yoksa yıllar yıllar sonra eşimle kesişen hayatlarımızı bir sonbahar günü birleştirmemiz mi bilemedim. Sevdim işte.. Kızaran, sararan yapraklarını, dinginliğini, tatlı tatlı yağan ılık yağmurlarını, saçımı okşayan rüzgarını, battaniyenin altında kavuşan elleri.. Hepsini sevdim :)


Ve sende Ekim'le beraber hoşgeldin 29 yaşım.. Bu sefer sarıp sarmalayacağım kendimi, artık kendime hoyrat davranmak yok ! Bu zamana kadar olan her şey ama her şey için kendime ufak suçluluk payları çıkardım hiç sorgulamadan. Kırdım, incittim.. Artık yapmayacağım. Kendimi her şeyimle bağrıma bastım. O yüzden 29 yaşım sen benim için önemli bir dönemeçsin. Güzel şeylerin olacağına, güzel şeylerin beni bulacağına inandığım bir dönemeç. Bu dönemece kadar bana eşlik edenlere ve etmeye devam edenlere de buradan kocaman teşekkürler, iyi ki varsınız :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder