31 Ekim 2016 Pazartesi

BAL KABAKLARI



  

Birkaç gündür azıcık hastayım. Alerjimin tetiklenmesiyle başlayan hapşurmam bir süre sonra grip gibi bir şeye dönüştü ne yazık ki ! Ve ne kadar hasta olursam olayım bir şeyler yapamadan duramadığım için yine kendimi projelere adadım :)


Yeni proje şuanda bulunduğumuz zaman dilimine oldukça uygun. Hazır bal kabağı mevsimi iken ... Geçenlerde Yargıcı lansmanına katıldığımda görmüştüm süs bal kabaklarını. Aklımın bir köşesine iliştirdim bu fikri ve tamamen deneme yanılma yöntemi ile doğru malzemeleri bir araya getirerek bal kabaklarımı yaptım. Doğru malzemeler diyorum çünkü ilk kez kendi kendime ortaya çıkarmaya çalıştığım bir proje için birçok malzeme kullanıp hangisinin daha iyi durduğuna karar vererek ilerliyorum ki bu biraz zaman ve çokça sabır işi :)

Mini bir de stop motion video çektim. İzlemeyi unutmayın. Umarım hoşunuza gider :)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder