15 Aralık 2016 Perşembe

DIY WORKSHOP II (FEDERAL COFFEE CO. 14 ARALIK 2016)



Selamlar herkese :)) Öyle hızlı bir haftaya giriş yaptım ki anlatamam. Haftanın başında İstanbul'da Alldecor ile Lav çekimini gerçekleştirdik. Hemen arkasından ayağımın tozuyla dün Federal Ankara'da 2. DIY WORKSHOP'ı gerçekleştirmiş bulunuyorum :) Ne kadar mutlu olduğumu tahmin edebiliyorsunuzdur herhalde. Bu güzel günde bana eşlik eden,  arkadaşlarım sizlerinde instagramdan  takip ettikleri sevgili Ayşegül (@ankaraetkinlik), Gizem (@gizemozgenci), Ezgi (@ezgiozdemir), Elif (@okyanusself), Sevde (@sevdedays), Nehir (@nehiraltay_), İrem & Sinem (@askansistersdiaries) idi.


Bu şahane geçen workshopta birbirinden eğlenceli yılbaşı süsleri ve kartları hazırladık, kahvelerimizi keyifle yudumlarken araya mini sohbetler sıkıştırdık. Öyle hızlı geçti ki zaman :) Çok çok keyifli bir akşamdı benim için. Katılan herkese çok teşekkür ediyorum bir kez daha buradan. Ellerinize, emeğinize sağlık. Bir teşekkür ise bizi ağırlayan, sıcacık ortamını bizimle paylaşan Federal Cafe'ye elbette :)
 Çok yakın zamanda workshopta yaptığımız projeleri de sizlerle buradan paylaşıyor olacağım. Workshopların devamı gelecek, beklemede kalın. Instagramdan duyurularımı takip edin diyorum ve kaçıyorum :) Görüşmek üzere

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder