28 Eylül 2017 Perşembe

SONUNDA YAZIYORUM :)



En son Temmuz ayının başında yazmışım, inanamıyorum. Gerçekten çook uzun bir ara olmuş, biraz da blog açma amacımı unutmuşum sanırım. Kendime hatırlattım ve sonunda buradayım :)
Sosyal medya iyi güzelde bizi bir çok şeyden uzaklaştırdı sanki. Eskiden deli gibi blog takip eder, her gün içerik üretmeye çalışır, birbirimize yorumlar yazardık. Instagram alıp başını gittiğinden beri blogların okunma oranı iyice düştü ve birçok kişi terketti bloglarını. Halbuki ben bayadır direnenlerdendim ama baksanıza ben bile unutmuşum buraları.  
Bu blogu açtığımda ilk amacım kendime bir kaynak, bir "Neler yapmışım ?" zinciri oluşturmak sonrasında da bunları sizlerle paylaşmaktı. Madem paylaşacak kişiler blog aracılığıyla azaldı ben ilk amacımı devam ettirmek için tekrar yazmalıyım diye düşündüm.
Geçen bu zaman içerisinde uzun ve keyifli bir yaz tatili geçirdim. Kendimi her yönden beslediğim, dinlendiğim ve bir sürü yeni fikirlerle kafamı doldurup geri döndüğüm bir tatil oldu. Şimdilerde ise hazır her şey hareketlenmeye başlamışken, yazın o miskinliğini üzerimizden atmanın tam vaktidir :)




İşim gereği minnoş ne varsa çok seviyorum ben. Benim minnoşluk tanımım içerisine her türlü güzel, tatlı ıvızr zıvır giriyor. Kalemler, silgiler, defterler, ipler, boncuklar, değişik kırtasiye ürünleri...vb. Liste uzar gider :) İşte geçenlerde Ankara Next Level'da açılan harika bir yer keşfettim. Adı Notebook. İçerisinde bir sürü minnoş kırtasiye malzemesi var :) Gerçekten harika. Ankara'da olanlara tavsiye ederim.
Bir diğeri ise gross marketler. Bazen hiç beklemediğiniz bir anda acayip güzel şeyler bulabiliyorsunuz. Okullar yeni açıldığı için şu aralar çeşitlerde çok bol. İşte alışveriş sırasında "Quilling Paper" buldum. İlk başta ne işe yaradığını anlamadım ama araştırıp bulurum diye düşündüm. Meğer bununla yapılan birçok şeyi önceden Pinterest'te görmüşüm ama bu malzeme ile yapıldığını bilmiyormuşum. Bildiğiniz ince şeritler halinde satılan renkli kağıtlar. Kağıtları sararak  çok güzel tablolar yapıyorlar bunlarla. Ben de ufak bir deneme yaptım kendimce. Bu işi ilerletmeyi düşünüyorum :) Hatta belki workshoplarda bile yapabiliriz. 



Bir de geçenlerde hediye olarak logolu bir mumluk geldi. Logolu şeylerden pek haz etmiyorum, kullanamıyorsun bir kere zaten. Kendi kendime düşündüm sonra metre ile aldığım mantardan bir parça kestim, üzerinede harf şablonu ile "HOME" yazıp yapıştırdım. Çok cool bir mumluk olmamış mı sizce de ? :)






İşte benim quilling paper ile yaptığım mini çalışmam...



İşte benden haberler böyle :) Bir daha arayı bu kadar fazla açmayacağım. Buraya quilling paper kullanmak isteyenler için birkaç örnek bırakıyorum. Umarım hoşunuza gider :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder