20 Ekim 2017 Cuma

KIZIL SAÇLI KIZ



Selamlar herkese :) Uzun zamandır blogu boşlamıştım ama son birkaç gündür baya arka arkaya post girdim, mutluyum açıkçası :)



Evim Dergisi Yayın Yönetmenimiz çok sevgili Sevda Barandır'ın tatlı mı tatlı kargosu ulaştı bugün elime. Hediye almayı da vermeyi de her zaman çok sevmişimdir zaten :) Büyük bir keyifle açtım paketimi ve içinden acayip cici şeyler çıktı. Onlardan bir tanesi şu görmüş olduğunuz "Kızıl Saçlı Kız" bardak altlığımdı :) Tasarım şeylere zaten düşkünüm, her türlüsüne bayılıyorum. Haksız mıyım ama şunun güzelliğine bir bakar mısınız ? 



Diğer hediyemi de bir sonraki posta saklayayım ki, post yazacak bahanem olsun :P


 Bu arada daldan dala atlıyorum ama uzun zamandır evde yapmak istediğim değişiklikler var. Bunlardan biri ve en önemlisi de duvarları boyatmak istiyorum. Sonra mutfak ile ilgili planlarım var. Yapmak istediğim bir sürü proje.. Ama bunların hepsini yapabilmem için sanırım bir günün 48 saat olması lazım. Yetişemiyorum çünkü :)


İşte benden haberler şimdilik bu kadar :) Kızıl saçlı kız ile çay içmeye gidiyorum şimdi.


3 yorum:

  1. Çok güzelmiş.

    tel sepeti nerden aldınız acaba ?

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkurler :) H&M home'dan almistim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.
      Sizi beğenerek takip ediyorum.
      Hep yazın olur mu :)

      Sil