20 Aralık 2017 Çarşamba

PEÇETELİK / ZARFLIK YAPIMI


 
Selamlar herkese :) Yabancı bir blogda gördüğüm bu projeyi ben de kendimce yorumlayarak denemek istedim. Peçetelik olması için yapılmış bir proje aslında ama ben yapar yapmaz zarflarımı koymaya karar verdim. Siz isterseniz notlarınızı, kağıtlarınızı da koyabilirsiniz.


Gelelim malzemelere;
-Bakır tel
-Karga burnu
-Şarjlı tornavida
-Beyaz-siyah akrilik boya
-Hızlı yapıştırıcı
-10x20 cm çıta


Öncelikle tahtayı hafifçe zımparalayıp pürüzlerinden arındırıyorum.

  
Hemen ardından siyah ve beyaz boyaları karıştırarak ahşabı boyuyorum.


 Şarjlı tornavida ile uçlarından 2şer toplamda 4 delik açıyorum.


 Aynı boyutlarda 2 tel kesip deliklerden geçiriyorum ve yapıştırıyorum.


  İşte bu kadar :) Hemen şipşak bir peçeteliğiniz oldu bile. Sizi bilmem ama ben bu tarz yalın şeyleri çok seviyorum. Umarım sizlerde severek yaparsınız :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder