14 Şubat 2018 Çarşamba

BETON SUNUM TABAĞI VE MUALLA :)


 
 Betonsal denemelerim devam ediyor :) Bu sefer kare bir sunum tabağı denemesi yaptım. Kalıp için bir kutunun kapağını kullandım. Donduktan sonra da kalıptan çıkarıp stencil yardımı ile üzerine yazı yazdım.


Aslında kalıba döktükten hemen sonra üzerine damga ile minik bir deneme yapmıştım. Ama yüzey biraz pürüzlü kaldı, alt taraf haliyle daha pürüzsüz çıktı. Bir daha ki denemede üst yüzeyinde pürüzsüz olabilmesi için yağlı kağıt kapatmayı düşünüyorum:)

Bir de kapı ağırlığı yapmıştım ama o çok iyi kurumamış. Kuruduktan sonra onu da göstereceğim sizlere ;)

  
Yeri gelmişken bir de Mualla'dan bahsetmek isterim size :) @define.atelier 'i instagramdan keşfettim ve harika seramik ürünlerine resmen vuruldum.


 Sayfalarında gezinirken Mualla'yı gördüm ve ilk görüşte aşk :)) Şunun tatlılığına bir bakar mısınız ? Eğer siz de benim gibi el emeği bu tarz orjinal şeylerden hoşlanıyorsanız ve seramik seviyorsanız muhakkak instagram sayfalarını ziyaret edin :)









1 yorum:

  1. Ellerine sağlık, bu beton işlerine bayılıyorum. Keşke kızdan vakit kalsa da ben de bulaşsam biraz ☺️
    Mualla da çok cici, kendisinden süper sukulent saksısı olur 🙈
    Merve Gizem | Balkopugu Blog ❤

    YanıtlaSil