23 Ekim 2018 Salı

BEBEK ODASI HAZIRLIKLARI // KEÇEDEN BULUT GARLAND YAPIMI

Herkese merhaba :) Artık yavaş yavaş bebek odası hazırlıklarımı tamamlarken kafamda da minik minik yapmak istediğim şeyler belirmeye başladı. Daha önce sıklıkla karşıma çıkan keçeden bulut garland ise epeydir aklımdaydı. Bugün denemek için kolları sıvadım ve gerçekten de çok güzel oldular. Muhakkak deneyin derim. Hatta bunlardan yapıp hediye olarak bile götürebilirsiniz doğum yapmış ya da yapmak üzere olan arkadaşlarınıza :)

Gerekli malzemeler;
-Beyaz keçe
-İğne/iplik
-Makas
-Elyaf
-Beyaz ince makrome ipi
-Ahşap boncuk (isteğe bağlı)
-Bulut Şablonu / şablon için linke tıklayın (https://www.dropbox.com/s/l0yk8ne5oxaar5w/bulut%20sketch.jpg?dl=0)

 Şablonu kullanarak keçenin üzerine 12 adet bulut çizdim. Siz sayıyı arttırabilirsiniz.



Hemen ardından dikkatlice kestim.


Ve kenarlarını dikip içlerine elyaf yerleştirdim.

  
Hemen ardından da ipe bir ahşap boncuk bir bulut sıraladım. Bulutları ipe nasıl geçirdiğimi merak edenler bulutları iki yanından ipe diktim, hemen devamında da ipe bir adet ahşap boncuk geçirdim.

Ve işte hazır :) Siz kalp, yıldız ya da başka versiyonlarını da yapabilirsiniz; )


Bebek odası fikirlerini yaptıkça paylaşacağım. Dekorasyon işi biter bitmez de odayı detaylı bir şekilde paylaşıyor olacağım sizlerle. Bu arada evet bizim ufaklığın adı Efe olacak :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder