30 Ekim 2019 Çarşamba

DİKİŞSİZ "BREAD" YAZILI EKMEK TORBASI YAPIMI

 Herkese uzun bir aradan sonra merhaba :) Bloga tekrar yazı yazmak çok güzel :) Bugün sizlere ilhamını iskandinav stilinin sakin ve yalın görüntüsünden aldığım basit ama kullanışlı bir proje hazırladım. Benim gibi ekmeğinizi kendiniz yapıyorsanız, onu sıcacık ve taze tutmak için güzel bir fikir diye düşünüyorum.

Gelelim malzemelere;

- İnce makrome ipi
-Beyaz amerikan bezi
-Çift taraflı tela
-Ütü
-Damga
-Makas


  Bu projenin en önemli özelliği dikişsiz olması. Yani herkesin rahatlıkla yapabileceği bir proje.

Çift taraflı telamızdan ince birkaç şerit keserek başlıyoruz işe. Ve hemen dilediğiniz boyutta kestiğiniz kumaşınızın bir ucunu kıvırıp arasına tela yerleştirip ütü ile üzerinden geçiyoruz. Dikkat arada makrome ipinin geçebileceği genişlikte bir parça boşluk bırakmadan telayı yapıştırmayın.



Ardından da bir kese ya da torba oluşturacak şekilde iki yanını tela ile yapıştırıyoruz.


Fazla ip ya da kumaş parçalarını da kesiyoruz.

  
İsterseniz damga yardımı ile biraz daha tatlı bir hale getirip torbanızı süsleyebilirsiniz.



Sıra geldi ipi geçirmeye... İpi bir tel tokaya düğümleyin.

  
Ve kumaşın içerisinden kaydırarak geçirin.



Projemiz hazır :) Umarım hoşunuza gitmiştir. Ben hemen ekmeğimi taze taze yapıp içine koydum bile :)








3 yorum:

  1. Gerçekten harika olmuş bayıldım, ekmeğinde tarifi vardır umarım :)

    YanıtlaSil
  2. Hemen deneyeceğim elinize sağlık❤️❤️

    YanıtlaSil
  3. Görseller ve anlatımın zarifliği kalp kalp

    YanıtlaSil