26 Eylül 2018 Çarşamba

KİLDEN DEKORATİF BALKABAKLARI


Herkese merhaba :) Geçen sene mini balkabakları yapıp kupalarımızın kenarına yapıştırmıştık. Bilmeyenler, kaçıranlar için linkini bırakıyorum.

Bu sene ne yapabilirim diye düşünürken yabancı bloglarda görüp iç geçirdiğim, biz de niye böyle tatlıları yok dediğim mini balkabakları takıldı aklıma. Hani avuç içini dolduranlardan :) Bunun üzerine bu sefer de daha büyüklerini yapmaya karar verdim. 


Yapılışı oldukça kolay. Hatta sizin için bir video da hazırladım. Videoyu youtube kanalımdan izleyebilirsiniz. Seramik kursunda öğrendiğim birkaç önemli detayı da IG TV'den paylaşıyor olacağım. Ona da bakmayı unutmayın :) 

Eğer projeyi yaparsanız #belcimlediy hashtag'i ile beni etiketlemeyi unutmayın. Biliyorsunuz ki sizden gelenleri hikayemde de paylaşıyorum ;)

Keyifli haftalar herkese :)

Video için;
https://youtu.be/APTfTzqFjtI








1 yorum: