17 Aralık 2018 Pazartesi

TERAKOTA KİLDEN KURABİYE ADAMLAR


Herkese merhaba :) Çok tatlı bir proje ile haftaya başlamak istedim. Bildiğiniz üzere yılın bu en güzel ayında zencefilli mis kokulu kurabiye adamlar yapmak adettendir. Ama bir diyci olarak benim kurabiye yapacağımı düşünmediniz heralde :))


Geçtiğimiz senelerde kurabiye adamların keçe versiyonunu yapıp çok tatlı bir de video çekmiştim. Bu sene ise neden kilden denemiyorum dedim kendime. Evet bunlar kurabiye değil, kilden birer kurabiye adam :)

Bu proje için gerekli malzemeler;

-Terakota kil
-Kurabiye kalıbı
-İnce uçlu fırça
-Akrilik boya (beyaz, kırmızı, yeşil)
-Kırmızı-beyaz ip

Yapımı oldukça kolay :) Temiz bir bez üzerine aldığınız terakota kilinizi merdane yardımı ile açıp kalıplar yardımı ile kesiyorsunuz. Bir gün  kurumaya bıraktıktan sonra dilediğiniz renkte boyalarla süslemek serbest :)

Daha fazlası için youtube videosunu izlemeyi unutmayın ;)










2 yorum:

  1. Çok beğendim �� ben çocuk olsam gerçekten kurabiye sanar ve yerdim herhalde emeğinize sağlık ������‍♀️

    YanıtlaSil