7 Ocak 2019 Pazartesi

EFE'NİN HASTANE ODASI


 
 Herkese merhaba :) 22 Aralık cumartesi saat 07:32'de 9 Aylık maceramızın sonuna geldik ve Efe'yi sağlıkla kucağımıza aldık :) Ne kadar minnet dolu ve büyülü bir an olduğunu anlatmama gerek yok sanırım. Allah dileyen herkese bu duyguyu yaşatır umarım :)


Daha önceden söz verdiğim üzere, hastane odasını nasıl süsledik, neler yaptım sizinle paylaşmak istedim. Oda dekorumuzda olduğu gibi hastane odasında da naif ve sade düzenlemeler yaptım. Yalnız çok telaşlı ve heyecanlı bir gün olduğu için hastane odasında süslemelerin olduğu alanla ilgili pek güzel fotoğraflar yok elimde ne yazık ki. Elimde olan fotoğrafları ve hastaneye gitmeden birkaç gün önce evde provasını yaparken çektiğim fotoğrafları paylaşacağım sizinle.

Dilerseniz önce kapı süsü ile başlayalım. Kapı süsü için büyük bir kasnak aldım ve etrafını kenevir ipi ile sardım. Küçük dilim kütüklere "Efe" yazısı yazarak kasnağın üzerine yerleştirdim ve etrafını okaliptus yaprakları ile süsledim.

Kapı süsünü yapınca konseptte kendiliğinden ortaya çıkmış oldu sanırım. Hem kış olması hem yeni yıla yakın bir tarih olması sebebiyle masayı da ona göre oluşturmaya karar verdim. 



Yine daha önce paylaştığım üzere gelen misafirlere birer anı olması için kilden tatlı minik magnetler yaptım ve  şeffaf küçük kurabiye poşetlerine koyarak uçlarını kenevir ipi ile bağladım.


Üzerine akrilik boya ile Efe yazıp, kapı süsü konseptimizi magnetlere de taşıdım.




Yine masayı süslemek için tatlı küçük makaralar buldum ve kırmızı-beyaz ipler doladım üzerlerine.


Damy's Kitchen tarifiyle gelecek misafirlerimize ikram etmek için zencefilli kurabiyeler yapıp, üzerlerini süsledim.



  
Bir de küçük browniler aldım ve etiket kağıdına yine konseptimizi yansıtan yazımız ve logomuzu bastırıp kürdanların üzerine yapıştırdım. Brownilerimizi de bu şekilde servis etmiş olduk.



Logolu bir pano mu yapsak diye çok düşündük ama hastane odamızda (aşağıda bir fotoğraf mevcut) masanın hemen üzerinde televizyon olduğu için pano yapma fikri çok sıcak gelmedi bana. Onun yerine mantarlardan flamalar yaparak üzerlerine "Welcome Efe" yazısını yazdım. Yazılar gri kartondan ve tek tek keserek flamaların üzerine yapıştırdım.

Bir başka tatlı detay da çikolata kutularımızdı. Yine gri kartondan Pinterest'te bulduğum bir şablonu kullanarak kutuları çizip kestim. Hemen ardından Photoshop'ta oluşturduğum logoları etiket kağıdına bastırıp üzerlerine yapıştırdım.




Hastanede lohusa şerbeti ikramı mevcuttu ama herşeyin uyumlu olması için gri karton bardaklar aldık.


Televizyonu ne yapacağız diye düşünürken güzel bir fikir de eşimden geldi. Efe'nin ve bizim fotoğraflarımızdan oluşan bir video hazırladık ve televizyonun usb girişinden faydalanıp videomuzu gelen misafirlere izletmiş olduk.



Bizim hastane odası hazırlıklarımız bu şekildeydi. Umarım sizlerinde işine yarayacak bilgiler paylaşabilmişimdir. Elbette herkesin tercihine saygı duyuyorum ama bu tarz şeylerde öyle acayip paralar harcamanıza gerek yok diye düşünüyorum. Biraz el beceriniz varsa gayet kolaylıkla yapabilirsiniz sizler de.

Bir sonraki postta görüşmek üzere :)

1 yorum: