16 Mart 2020 Pazartesi

MANTAR DEVETABANI NİHALE YAPIMI


 
Herkese merhaba :) Bu zorlu günlerde, evlerimizde vakit geçirirken bir yandan da hobilere ve yaratıcı projelere zaman ayırabilirsiniz diye düşündüm ve hemen kolları sıvayıp yeni bir projeye giriştim. Hemen hemen herkesin evinde olan yuvarlak mantar nihalelerden de yapabilirsiniz bu projeyi. Kısaca bir "Ikea Hack" projesi de diyebiliriz. Ya da benim gibi yapı marketlerden metrelik mantar alıp da yapabilirsiniz.


Projeyi yapabilmek için 1 adet devetabanı yaprağı şekline ihtiyacınız var. Pinterest'ten kolaylıkla bulabilirsiniz ya da benim yaptığım gibi kendiniz çizip şablon oluşturabilirsiniz.

Mantarın üzerine koyup devetabanı yaprağını çizin.


 Ve ardından kesin


  Benim aldığım mantar ince olduğu için 2 kat yaptım ama sizinki kalınsa projeniz bu noktada tamamlanmış olabilir :)





  Eğer renkli olsun derseniz de akrilik boyalarla  mantarı boyayabilirsiniz.






Projeyi göstermesi benden geliştirmesi sizden :) Dilerseniz minik bardak altlıkları da yapabilirsiniz. Herkese harika bir hafta diliyorum 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder