19 Temmuz 2013 Cuma

HM: TAŞLI KÜPE YAPIMI




HM (Hand made) projelerine ara vermeden devam edelim istedim. Zira bileklikle ilgili çok güzel yorumlar geldi :) Herkese çok teşekkür ediyorum.

Taşlı Küpe projesinin nerden çıktığına gelince ...:) Efendim, geçen gün uyku mahmurluğuyla Kızılay-Ümitköy hattında otobüsle ilerlerken birde ne göreyimmmm! Tam ağzıma layık hoş mu hoş bir küpe bir kızın kulağında :) Dedim 'Ben bunu nasıl yapsam, nasıl etsem? '. İmdadıma eski ganimetler yetişti :))


Bugün sizinle paylaşmaktan zevk aldığım Taşlı Küpe projemiz için işte malzemelerimiz...

  • Japon yapıştırıcı,
  • Silikon tabanca ve silikon fitiller,
  • İstediğiniz boyutlarda parlak taş,
  • Küpe klipsi,
  • Küçük pense,
İşte bütün malzeme bu..

Nasıl yaptığıma gelirsek elimde olan ve hiç kullanmayacağımı düşündüğüm, gözden çıkardığım küpelerimden pense yardımıyla taşları bir bir söktüm.



Ardından nasıl bir küpe istediğimi kafamda tasarlayıp, taşları kenarlarından japon yapıştırıcısıyla yapıştırdım (Aman elleri yapıştırmayalım :))
Ardından taşların arkasını bolca silikonladım ki kopmasınlar diye. Çünkü tek başına japon yapıştırıcısı yeterli olmuyor.


Ve son olarak yine silikon yardımıyla küpe klipsinide arkasına yapıştırdım.



İşte sonuç....



Ben gayet şık buldum. İster gün içerisinde ister gece kullanılabilir rahatlıkla diye düşünüyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Eski küpelerinizi ya da taşlarınızı değerlendirin lütfen :) Ve lütfen bana resim yollayın.
Resimlerinizi sabırsızlıkla bekliyorummmmmmmm :)

Belçim


4 yorum:

  1. gerçekten de çok güzel olmuşlar.ellerine sağlık.ben de en kısa zamanda eminönüne gidip taş alıp deneyeceğim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkur ederim :) yaptigin zaman resmini yollarsan blogda yayinlamaktan mutluluk duyarim :)

      Sil
  2. Çok beğendim, harika olmuş..Aynısından ben de istiyorum:))
    http://thelifebyhulik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :)) aynisi olur mu bilmem ama sizede yapalim :)

      Sil