24 Temmuz 2013 Çarşamba

HM: AMAN ALLAHIMM ! BU BENİM KOTUM MU ? :))


Dediğinizi duyar gibi oldum :) Yani eğer şimdi size sunmaktan keyif duyacağım yeni HM (Hand Made) projemizi yaparsanızz ...

Eski kotundan sıkılanlar, hatta "Bu kotu atsam mı, atmasam mı?? " diye düşünenler, çoktan gözden çıkarmış olanlar..Buraya lütfennn :))




Efendimm son zamanlarda girdiğim, çıktığım, göz attığım her mağazada desenli, çiçekli, böcekli, puantiyeli jeanlere sık rastlar oldum. Hal böyle olunca ve birazcık araştırma yapınca jean fikirler aklıma üşüştüler :)

Birazdan resimlerle de ayrıntılı olarak göstereceğim bu projemiz için gerekli olan malzemeler şunlar :


  • Öncelikle kotunuzun üstüne nasıl bir desen yapmak istiyorsanız onun şablonunu çıkarın. (Ben şablon olarak kalp kullanmaya karar verdim. Paint programının şablon kısmından istediğim boyutta bir kalp çizdim ve kalın bir kağıda baskısını aldım. Kalbin içini kestim.)
  • Bir adet kumaş boyası (Pebee'nin 44 numara hafif gri simli kumaş boyasını tercih ettim. Fiyatı 7.30 TL)
  • Bir adet fırça
  • Vee son olarak gözden çıkarmak üzere olduğunuz kotunuz :)
Ben malzemelerin hepsini Office 1 Superstore'dan aldım. Özellikle kumaş boyası için çok geniş bir renk skalaları var.  

Veee işte tüm malzemeler hazırrrr :))





İşte bu da aylardır giymediğim, Oxxo'dan alınmış olan açık mavi ve paçalarında fermuar detayı olan kotum :)


Öncelikle kullanacağınız miktarda kumaş boyasını küçük bir kaba aktarıyoruz ve kotumuzun neresinden boyamaya başlayacağımıza karar veriyoruz.


Farkettiyseniz şablonumun boyutu küçük. Sebebine gelince; yanyana yapacağım bu desenler için bana engel oluşturmasını istemiyorum. Yanlarından ne kadar küçültürseniz kağıdı o kadar iyi :)


İşte bir tanesini boyadım bilee :) Çok kolay :) Sadece diğer kalplerin asimetrik gitmesine özen gösterin. Yok ben asimetrik istemiyorum diyorsanız kendi çılgın  tarzınızı oluşturabilirsiniz :))




Vee bir kaç kalp daha kondurduktan sonra görüntü bu şekildee :) Çok güzel olmadı mı sizce de? :))

Bu arada ilk kez kumaş boyası ile haşır neşir olacak olanlara da birkaç küçük tavsiye;

  • Kumaş boyasının ağzını açık bırakırsanız bir süre sonra donabiliyor. O yüzden en başta da söylediğim gibi küçük bir kabın içinde ihtiyacınız olduğu kadarıyla çalışın. Sonradan ihtiyaç duydukça üstüne ekleme yaparsınız :)
  • İkinci olarak kumaş boyasını şablondan taşırmamaya etrafa bulaştırmamaya çalışın. Çünkü çıkmıyor :) Etrafa mutlaka bir örtü sermek şart :)
  • Fırçanızı yazı yazacaksanız ince uçlu seçebilirsiniz. Ama benim gibi desen yapacaksanız benim fırçamın kalınlığı gayet uygun .
  • Ve son olarak bütün boyama işleminizi bitirdikten sonra kotunuzu tersten ütülemeyi unutmayın. Bu kumaş boyasının sabitlenmesi için gerekli ;)
Şuan da benim kotun son hali nasıldır diye merak ediyorsanız ne yazık ki sizi birazcık daha meraklandıracağım :) İki bacağın ön taraflarına şuan da kalpler kondurulmuş durumda ama henüz arkaları bitiremedim. Bittiği zaman güzel bir kombin oluşturarak sizinle resimleri paylaşacağım :))


Sizde puantiye, yıldız  ya da istediğiniz herhangi bir deseni deneyebilirsiniz. Ayrıca kotun her tarafına da yapmak zorunda değilsiniz :) Hadi ne duruyoruzz, yapalım şu projeyi :) Ve lütfenn yaptıklarınızı benimle paylaşmayı unutmayın :))

Herkese iyi günler,

Belçim :))

5 yorum:

  1. tatlı bir proje olmuş;)

    Yorumun için teşekkür ederim. YSL Baby Doll Mascaranın 79 lira olması lazım, Sephora gibi büyük kozmetik marketlerde satılıyor.

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. aaaa cok guzel genelde ben eskiyen kotlarımı rengi soluyorsa eger kot boyaysıyla boyuyorum yepyeni oluyor ..Ama bu fikir de cok güzel..Bu boyalardan elimde çok var kesin yapıcam :) Bide sanırım sen bilmiyorsundur ama yorum atarken kelıme dogrulaması soruyor onu ayarlardan kaldırırsan daha iyi olur .Bende dün kaldırdım :)

    YanıtlaSil
  3. O zaman dort gozle projeyi gerceklestrmeni ve bizimlede paylasmani bekliyorummm :))

    YanıtlaSil