2 Ağustos 2013 Cuma

KOLEKSİYONA ADIM ADIM...




Bu haberi ilan etmek için daha çok erken olmasına rağmen, heyecanıma yenik düştüm :)) İnsan bir şey gerçekleştirince hemen paylaşmak istiyor sanırım :)) Hele bu insana çok heyecan, mutluluk veren birşeyse çok daha ayrı...

Sizinle HM projelerini elimden geldiğince paylaşmaya çalışıyorum ve beni çokta memnun ediyor :) HM projeleri haricinde kendi uğraştığım, geliştirmeye çalıştığım ve çok heyecan duyduğum projelerim var.. Yakında (ne kadar yakında bilemiyorum) bu projelerimin sonuçlarını yani tasarımlarımı, koleksiyonlar altında toplayıp sizlerin beğenisine sunmak, sizin yorumlarınızı, fikirlerinizi almak istiyorum :) Olumlu ya da olumsuz tüm düşüncelerinize, fikirlerinize saygı duyuyorum ve hepsini öğrenmek için can atıyorum. Yorumlarınız benim için çok önemli :)

Bugün size sunmaktan zevk duyduğum parçalar ise şimdilik bir iki örnek.. El emeği göz nuru olan bu parçaları yaparken hem bazı materyallerden faydalanıyorum, hem polimer kil ile kendi yaratıcılığımı zorlayıp ikisini bir araya getiriyorum :)








Umarım sizlerde beğenir, keyif alırsınız :)

Belçim


7 yorum:

  1. Çok tatlo olmuşlar canım özellikle baykuşlu olan:) Keşke bende o vintage güllerden bulsam da alsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mervecim güzel yorumun için :) Vintage gülleri ben kendim yapıyorum ;)

      Sil
    2. aman aman :) Maşallah :) Bana da öğretir misin :)

      Sil
  2. merhaba :) bu bloga bayıldım çok güzel şeyler var bu arada bende beklerim

    YanıtlaSil
  3. Merhaba eda :) tum guzel yorumlarin icin tesekkur ederm :) her zaman beklerim. Ben de sana ugrayacagm:))

    YanıtlaSil
  4. baykuş sevdalısı biri olarak, baykuşlu olana vurulduğumu açıklıyorum,
    emeğinize sağlık ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çookk teşekkür ederim :)) Aynen bende takılarda baykuş modası çıktığından beri çok mutluyum :)) onlara uğursuz diyenler utansın ;)

      Sil