4 Haziran 2014 Çarşamba

HELLO JUNE


"Merhaba Haziran" dedik ama baksanıza Haziran pek oralı değil gibi :) Uzmanlara göre Haziran-Temmuz ikilisi bu kıvamda bol yağışlı geçecekmiş. O yüzden bu fotoğrafları çekerken epey zorlandım. Çünkü şuanda Ankara'nın suratı acaip asık ve aydınlık bir yer bulup fotoğraf çekmek imkansız :)
Uzun zamandır yoktum çünkü hem pek fırsatım olmadı hem de Haziran bana da pek iyi gelmedi. En kısa zamanda telafi edeceğimide bildirip geçenlerde yaptığım küçük alışverişime geçiyorum. 
Kızılay'a indiğimde Gezer'e ve Addax'a bakmayı seviyorum :) Peplum'dan hepinize gına gelmiş olabilir ama ben daha yeni edindiğim için mutluyum :) Bez çantamda ilerleyen zamanlarda bana bol bol eşlik edecek gibi duruyor. Diğer çantamı ise Gezer'den acaip uygun bir fiyata aldım. Tarzımızı yaratmak için illa çok pahalı şeyler almamız gerekmiyor bence.

Herkese iyi haftalar...









NUDE ÇANTA - GEZER // BEZ ÇANTA, BEYAZ PEPLUM - ADDAX

8 yorum:

  1. takipteymişim ama bloguna ilk defa ayrıntılı baktım bayıldım.umarım emeğinin karşılığını alırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yoruma o kadar çok ihtiyacım vardı ki ! gerçekten çok teşekkür ederim samimiyetin için :) o zaman tekrar hoşgeldin :)

      Sil
  2. güle güle kullan canım yeni cicilerini, hepsi çok güzel, özellikle çantaya bayıldım <3

    YanıtlaSil
  3. Evet haziran geldi ama soğukla ve yağışla beraber ben de çok zorlanıyorum foto çekmekte:))) çok tatlı şeyler almışsın cnm güzel bol güneşli günlerde giy:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık pırıl pırıl bir güneş istiyorum bende :)) Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  4. Ay o çanta ne şiiriiiin , gezer ha :)))) ayıp olmazsa fiyatını sorayım mııı :***
    Peplum ve bez çantaya aşkla baktım çok severim çok yazlıklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayh niye ayıp olsun aşkolsun :)) 29.90TL'idi canım. Bordosu bir de bembeyazı olanı vardı. Metronun altındaki Gezer'den aldım ama orda bulamazsan Sakarya'nın girişinde de hemen bir tane varmış Gezer. Oraya bakabilirsin. Beğenmene ve tekrar sahalara dönmene çok sevindim Payetcim :))

      Sil