20 Ekim 2014 Pazartesi

MOOD



Yine uzunca bir ara verdim, biliyorum. Abimler yaklaşık 3 yıl aradan sonra Amerika'dan 15 günlüğüne geldiler ve yeniden kocaman bir aile olmanın tadını çıkarmaktayız :)

Bana gelecek olursak haftanın üç günü öğlenden akşama kadar okuldayım. Şimdilik sadece derslere girip çıksamda yakında bu tempo hızlanacak gibi duruyor. Ama hayatımdan oldukça memnunum :)

Bu arada söylemeden edemeyeceğim çok yakında yine yolculuk gözüktü bizlere :) Şimdilik nereye gideceğim sürpriz olsun :) Sizlerde tahminde bulunun :) Bakalım bilecek misiniz nereye gideceğimi :)

Bugün sizlere farklı çalışma masası konseptleri sunmak istedim. Evet evimizde bir çalışma masası var ama ben yerimde sabit durabilen biri değilim. Evin her köşesindeki sehpayı, masayı çalışmak için uygun hale getirebilirim :) Yeter ki güzel bir çiçeğim, tadını çıkarabileceğim bir kahvem ve yazdıkça mutluluk duyacağım bir defterim olsun :) Peki sizde durumlar nasıl ??




















15 yorum:

  1. ay bak şimdi çok merak ettim nereye gidiyorsun ki acaba ny mu? :) makaronlar harika bu arada yazını da çok beğendim hep mutlu ol çalışkan tatlım benimm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayirrr bilemedinnn :)) o kadar uzaga degil daha yakin bir yer ;) sende hepp hepp mutlu ol tatlimm :)

      Sil
  2. Çiçekler her ortamı aydınlatıyor. Yine harika fotoğraflar canım;)

    YanıtlaSil
  3. resimler harika ama en çok madalini sevdim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o mandalinayi bende sevdim :) hatta cekimden sonra hemen huplettim. malum mevsimi :)

      Sil
  4. Yummy macarons... and a coffee with kaimak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) do you like a coffee with kaimak? its my new entertainment ;)

      Sil
  5. MACARONNNNNNNN!!!! Söyleyeceklerim bu kadar... :D
    Saka bir yana, yine harika bir posta imza atmissin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha :)) seni makaron canavari senii :)) cok tesekkurler eylemcim ;)

      Sil
  6. Amerikayami gidiyorsunuz :D Kareler yine cok güzel tatlim, ciceklere bayildim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canim Amerika degil daha yakin bir yer :) cok tesekkur ederim canim ;) bende bayiliyorum ciceklere bir de cabuk solmasalar :(

      Sil
    2. Abimler amerikadan geldi okuyunca dedim onlarla beraber geri dönüyorlardir belki ;) Yine güzel kareler bekliyor bizi demek :)

      Sil
  7. Ttalım nereye ? bu karelerı ne ıle cekıyorsun bayıldım desem ..ellerıne saglık...

    YanıtlaSil