21 Ekim 2014 Salı

PANCAKE



Bu sabah neşeli uyandım. Kısa bir yürüyüş ve sıkı bir kahvaltı yaptım. Sanırım birazdan alışverişe çıkıp biraz mağaza gezeceğim. Alışverişten önce enerjimi iyi depolamak istedim ve bugünü güzel bir pancake ile taçlandırdım. Yapılışı çok çok çok kolay :) İnternetten tariflerine ulaşabilirsiniz. Üstünü neyle, nasıl süsleyeceğiniz ise tamamiyle size kalmış :) Aslında frambuazlı yapmak istemiştim ama markette bulamadım. Bir başka sefere artık :) Böylesi de oldukça güzeldi, hüpp diye indirdim mideye :)) Herkese keyifli bir gün diliyorumm :)














16 yorum:

  1. İştahım kabardııııııı:) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Fincanin ne hos.Pancake nefis gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  3. Looks delicious... and my kind of coffee as far as I can see!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you dear :) yesss its a turkish coffee you know ;)

      Sil
    2. I know, i know... we also call it turkish or greek ;)

      Sil
  4. woowwwww harikaa
    ee yapmışsın yaptığın tarifide koysaydın, bazen tarifler tutmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canim internetten rahatlikla bulursunuz diye yazmamistim ama haklisin. hemen veriyorum tarifi :)
      bir su bardagi sut
      bir su bardagi un
      bir adet yumurta
      bir tatli kasigi toz seker
      bir tatli kasigi kabartma tozu
      bir cimdik tuz
      vanilya
      bir yemek kasigi sivi yag

      iste bu kadarrr :)

      Sil
  5. Suan aciktigimi hissediyoruuum, harika görünüyor Belcim!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlim ben ac olmasan bile tatli yemek icin her zaman bir bahanem var :) sen en azindan acken tatliyi kendine bahane edebiliyorsun :)) cok tesekkur ederim canimm

      Sil
  6. Ttalım her sabahın ne ıse gecsın ve sahane karelerın olsun hayata daır...

    YanıtlaSil
  7. ben bu harikayı görmedim sen bu şahane tatlıyı paylaşmadın olur mu? :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş cnm eline sağlık eskiden bende çok yapardımm ama şuan diyetteyimm :( :D

    YanıtlaSil