22 Eylül 2015 Salı

MARBLED ACCESSORIES


Herkese merhaba :) Bugün sizlere dün denediğim ve oldukça hoşuma giden bir projeden bahsetmek istiyorum. Eminim görmüşsünüzdür son zamanlarda doğal taşlar orjinal olsun ya da olmasın çok fazla kullanılmaya başlandı gerek kolyelerde, gerek yüzük ve küpelerde. Bende bundan yola çıkarak polimer kil ile mermer deseni oluşturdum ve kendime birkaç değişik takı yaptım. Mermer polimer kil deseninin nasıl yapıldığını daha önce şu postumda anlatmıştım. Bu sefer elimde gri ve beyaz kilim kaldığı için takıları onlarla yaptım ama eminim ki araya biraz siyah katarsanız çok daha çarpıcı görüneceklerdir gözünüze.


Bu arada zannediyorum ki bayram için tatil programları yapıldı, hatta çoktan gidildi bile belki :) Biz Arife gününü bekliyoruz açıkçası. Bu sefer yolculuk Ege ! Gökçeada, Bozcada, Asos, Ayvalık, Cunda o taraflarda olacağız. Takip etmek isterseniz instagramdan @belcimms adıyla beni bulabilirsiniz.

Herkese şimdiden barış ve huzur içinde geçen çok güzel bir bayram diliyor, hepinizin Kurban Bayramı'nı kutluyorum :)




2 yorum:

  1. Çok güzeller... farklı şeyler denemenize bayılıyorum:) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben bunları kaçırmışım, pek bir havalı efendim ;))

    YanıtlaSil