31 Aralık 2015 Perşembe

İYİ SENELER, MERHABA 2016

2015'in son postu ! :) İyisiyle kötüsüyle, acısıyla tatlısıyla 2015'i geride bırakmamıza sayılı saatler kaldı. 2015 nasıldı, ne kazandım, ne kaybettim, kimleri geride bıraktım.. Kafa yormamaya karar verdim. Giden gitmiş, olan bitmiştir. Kalan sağlar bizim :) Şimdi umut dolu, yepyeni, heyecanlı bir sene var önümüzde.. Ama çok kısa olarak belirtmek isterim ki 2015'den öğrendiğim en önemli şey (çıkardığım ders diyebiliriz) sadece ve sadece yoluna bakmak, engelleri görmezden gelmek, gayret etmek, pes etmemek.. O yüzden 2016'nın da pes etmeden devam edebileceğim, her zorluğun üstesinden gelebileceğim bir yıl olmasını diliyorum.
Gelelim bugünün programına.. Dün menümü, soframı hazırladım. Ailemle beraber gireceğim yeni yıla. Aramızda eksikler var tabi.. Kardeşlerin her biri başka bir ülkede ve ne yazık ki annem de torununa bakmak için Amerika'da.. Ama olsun, onlarda orada yalnız değiller biliyorum. Herkes sevdikleriyle beraber olacak.
Sofra demişken.. Bu sene soframı bu şekilde kurdum. Belki son dakika fikri olmayanlara bir alternatif olur :) (geçen sene ki yılbaşı sofrası için tık tık). Gittikçe daha sadeleşiyorum sanırım. Doğru ya bu sene öğrendiğim bir başka güzel şey, sadelik..
2015'in ülkem adına güzel geçmediğini çok iyi biliyorum. Ama herşeyin daha iyiye gitmesini umut ediyorum ya da etmek istiyorum. Herkese sağlık, mutluluk, huzur, aşk ve sevgi dolu, bol paralı, mükemmel bir yıl diliyorum :))
İYİ SENELERRRRRR !!!















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder