4 Ocak 2016 Pazartesi

YENİ YIL, LAPA LAPA YAĞAN KAR VE EVİM DERGİSİ :)

Yeni yılın ilk sendromlu günüyle selamlarım sizleri :) Nasıl geçti yılbaşı geceniz ? Umarım herkesin planladığı gibi olmuştur diyeceğim ama malum İstanbul'a yağan kar hayatı felç etmiş. Ankara'da kar falan olmadığı için o gece, kuru soğukla yetindik. Ailemizle beraber geçirdiğimizden bahsetmiştim bir önce ki postta. Akşamüstü gelen tatlı bir sürprizin ardından (küçük kardeş çat kapı gelerek süper bir sürpriz yaptı bize), masamıza oturup yemeğimizi yedik, sohbet ettik. Hediyelerimizi açıp, küçük mutluluklar yaşadık ve saat tam 12'yi vurduğunda tüm dileklerin kabul olması için dua edip birbirimize sarıldık, öpüştük :) Geçen sene yılbaşında da yine çok mu çok tatlı bir sürprizle karşılamıştık ve hala olacağımı öğrenmiştim. Bıdığım Aylin bile büyüdü, yılbaşı gecesi kameradan bize muzurluklar yaptı. Hayat o kadar hızla akıyor ki bazen yetişemeyeceğim diye korkuyorum gerçekten. Daha dün evin içinde kovalamaca oynayıp, yere süt şişesini boca ettik diye azarı yiyen bizler değilmişiz gibi umarsız büyümüş gitmişiz meğer :) Kocaman hala oldum baksanıza :) Olsun, güzelliklerle geçsin hep senelerimiz. Elbette yaşlanacağız ona çare yok, önemli olan birlikte olabilmek, birbirimizin hayatına tanıklık edebilmek. Fazla duygusala bağladım, konudan saptım iyi mi ? Halbuki ben size yeni çıkan Evim Dergisi'nden , bu sabah kalktığımda bembeyaz bir örtüye bürünmüş olarak bulduğum Ankara'dan bahsedecektim. Bize de uğradı sonunda gecikmeli olarak. Şuan da fena yağmıyor. Ben de manzaranın, vanilya çayımın bir de Evim Dergisi'nin tadını çıkarıyorum.
Bu ay Evim'de tam 4 yepyeni projem sizi bekliyor. Onlardan biri ağaç dallarından yaptığım bu abajur :) Yaptığım ilk günden beri eve gelen misafirlerden büyük beğeni aldı. Eğer sizin de ilginizi çektiyse yapım aşamalarıyla beraber bu ay Evim Dergisi'nde..
İşte benden haberler bu kadar. Huzurlu bir hafta diliyorum herkese..












1 yorum:

  1. Yeni yıl bizde de aile yemeği ile başladı, bu kez değişiklik yapıp dostlar ve sevgili ile dışarıda geçirdik.

    Biz ne kadar ışık saçarsak, hayat bizim için o kadar ışıldar. :)

    Güzel geçsin!

    YanıtlaSil