1 Aralık 2015 Salı

MUTLULUK SEBEBİ KÜÇÜK FIRINCI KÜREĞİ


İşlerin güçlerin arasında bazen denk gelirsem gidip bir milyoncuları ziyaret ediyorum. Gerçi şimdi 1 TLci olmuşlardır herhalde :) Bir resimde görüp beğendiğim ya da bundan keşke olsa da alsam dediğim o kadar çok alakasız şeyi ucuza buluyorum ki oralardan anlatamam.. Misal şu küçük fırıncı kürekleri . Kuzu kuzu saklanmışlardı bir köşede. Hem de 2TL ! Hemen kaptım bir tane. Sunumda kullanırım, dekoratif olarak kullanırım, kahvaltı sofralarımı süslerim şöyle küçük küçük peynirler dizerim üzerine.. Ooo neler neler :) Sap kısmını rahat duramayıp beyaza boyadım ben. Tercih sizin :) En son ucuna da ip geçirdim, pek tatlı duruyor mutfakta arada bir gidip bakıyorum göz ucuyla. E şimdi soruyorum size mutlu olmak için illa çok büyük şeylere ihtiyacımız var mı ? İnanın ki yok! 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder