23 Kasım 2016 Çarşamba

EVİM DERGİSİ KASIM SAYISI VE SONBAHAR


 
Bu ayın nasıl geçtiğini bilemedim gerçekten. Sanki bir sihirli el gelip parmaklarını şıklattı ve birden Kasım'ın 23'üne ışınlandık. Neredeyse yeni yılı karşılayacağız baksanıza :)


Kenan Doğulu'nun şarkısındaki gibi bir türlü zamanı tutamadığım için size Evim Kasım sayısından da bir türlü bahsedemedim ne yazık ki ! Yavaş yavaş sonbahara veda ederken buz gibi kışı iliklerimizde hissetmeye başlamışken daha fazla geç kalmadan mini bir çekim yapmak istedim sonbahar yaprakları ve Evim Dergisi'yle.

Bu ay Evim'de kuru yapraklara hayat verdim, onları farklı şekillerde kullanabilmenin 4 farklı versiyonunu gösterdim sizlere. Eğer hala almadıysanız Kasım bitmeden hala Evim Dergisi'ne ulaşmak için şansınız var ;) Projelerin üzerinde yer alan kare kodları okutarak videolarına da ulaşabilirsiniz. Ben kare kodla açamıyorum diyorsanız Evim'in youtube kanalına üye olmayı ve videoları takip etmeyi unutmayın.

Mutlu bir gün diliyorum herkese :)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder