30 Kasım 2016 Çarşamba

YENİ YIL GELİYORRR :)


 
Yavaş yavaş soğuyan hava yüzünü gösterirken ve yeni yıla girmemize sayılı günler kalmışken bende artık çam ağacını kurmanın vaktidir dedim kendi kendime. Hem de her sene olduğu gibi bu sene de yanımda bir küçük çam ağacı fikri getirdim. Oldukça eğlenceli bir proje daha :)


Daha önceki mini çam ağaçlarını ben görmedim diyorsanız (LINK1) (LINK2)

Bu arada küçük bir duyuru :) Bugün Türkiye'de ilk defa yapılacak olan "DIY WORKSHOP" fikrimi Federal Ankara ev sahipliğinde hayata geçiriyorum. Bu çok önemli günde sürpriz 2 proje paylaşacağım gelen arkadaşlarımla. Oldukça heyecanlıyım :) Tüm detayları bugün instagramdan ve story'den paylaşıyor olacağım. Takipte kalın derim.

Mutlu haftalar herkese :)










5 yorum:

  1. Çok çok çok güzel olmuş belçimmm , elkerine sağlık :*

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuş,bayıldım������

    YanıtlaSil
  3. Yaa çok şirin olmuş Belçim'cim. :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabaa 😍 yapım aşamasını öğrenebilir miyim yapmak istiyorumdaa 💞

    YanıtlaSil