17 Kasım 2017 Cuma

EPOKSİ DENEMESİ


 
 Selamlar herkese :) Uzun zamandır bahsettiğim, yapılışını da storylerle paylaştığım epoksiyi anlatacağım bugün size. Epoksi sertleştirici ve reçinenin birleşimi aslında. 


Epoksinin ilk denemesini kuru yaprakla yaptım ben. Reçineden 4 ölçek sertleştiriciden 1 ölçek  derin bir kaba koyup aynı yönde, yavaşça karıştırıyorsunuz. Yavaşça karıştırmamızın sebebi baloncuk yaratmak istemememizden kaynaklanıyor.

Ardından iyice karıştırdığımıza emin olduktan sonra 30 dk kadar bekletiyoruz. Kabarcık oluştuysa çıkması açısından.

Hemen ardından da plastik küçük bir kaba döktüm ve yaprağı da içine koydum. 1 cm kalınlığı geçmemeniz kurumasını kolaylaştıracaktır.





Kuruduktan sonra kalıptan rahatça çıkarmakta mümkün oluyor :) Benim ilk denemem bu şekildeydi. Bir sonraki denememi daha farklı bir şey üzerine yapmayı düşünüyorum :) Umarım hoşunuza giden bir proje olmuştur.



1 yorum:

  1. :) Epoksi ile bende bir deneme yapacağım. Bu da güzel bir ön bilgi oldu benim için. Bende ahşap tepsinin içini bozuk paralarla kaplayıp üzerine epoksi dökmeyi düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil