14 Kasım 2017 Salı

YENİ YILA ÇOK AZ KALDI :)


 

Selamlar herkese :)) Bana uzun zamandır soruyordunuz yeni yıl projeleri ne zaman gelecek diye. Ben de Kasım ortasından itibaren diye söz vermiştim. Gördüğünüz gibi bugün sözümü tutmuş bulunuyorum.

Mini çam ağacını geçen sene paylaşmıştım sizlerle ama workshoplarda yapamamıştık. 
25 Kasım Cumartesi saat 14:00'da yılbaşı projeleri için bir araya geliyoruz artık :) 

İlk projemiz resimde gördüğünüz mini çam ağacı :)


2. projemiz yıldızlı kapı süsü :)
Ve son projemizde birbirinden farklı toplam 5 adet yılbaşı süsü yapacağız. Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz keçeden süsler gibi :)


Workshopa siz de katılmak istiyorsanız yapmanız gereken tek şey instagram üzerinden bana ulaşmak. @belcimms ya da @bikagitbimakas adreslerinden dm ile bilgi alabilirsiniz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder