13 Kasım 2017 Pazartesi

DRESUAR VE TABURE YAPIMI


 
Herkese selamlar  :) Geçenlerde bu "Hair Pin" ya da "Firkete" ayak diye geçen ayaklardan bir arkadaşımıza yaptırmıştık. Sağolsun o da tam istediğimiz gibi yapmış. 


Uzun zamandır bu ayakların peşindeydim açıkçası ve hiç bir yerde de bulamıyordum. Ayaklar elime geçince yapmak istediğim 2 proje geldi hemen aklıma. Biri bu ayaklarla yapılacak bir tabure diğeri ise dresuardı. Sizlerde instagramdan çok çok beğendiğinizi dile getirdiniz. Ben de bir kez daha buradan paylaşmaya karar verdim :)


Taburenin üst tablasını tesadüfen H&M home'da bulduk. Sunum tahtası gibi bir şey sanırım, tam olarak ne olduğunu bilemiyorum ama ayaklarla beraber şahane bir tabureye dönüştü :)

Dresuarın üst tablasını ise Bauhaus'tan hazır olarak aldım. Farklı ebatlarda bulmak mümkün. Eğer sizin antreniz daha genişse farklı boyutta tercih edebilirsiniz.

Her ikisini de monte edebilmek için tornavida (elektrikli varsa o da olur ) ve uygun vidalara ihtiyacınız var. Özellikle dresuarın yapılışı çok kolay oldu, seçtiğimiz ağaç yumuşak olduğu için vida kolaylıkla girdi. Tabure ise biraz uğraştırdı.



Ben sonucu oldukça beğendim açıkçası. Antre daima biraz karanlık oluyor bizim. Bugün de hem hava kapalıydı hem de biraz geç saate kaldım çekim yapmak için. O yüzden fotoğraflar çok istediğim gibi olmadı ama size fikir vermesini istedim. Nasılsa daha çok çekerim fotoğraflarını :)



1 yorum: