25 Ocak 2018 Perşembe

MANTAR MOUSEPAD



Selamlarrr :) Yepyeni bir proje ile karşınızdayım. Metre ile aldığım mantardan daha önce yeni yıl sofrası postumda bahsetmiştim. Hatta yuvarlak amerikan servisler yapmıştım onunla. 
Bu malzemeyi tekrar kullanarak bir mousepad yapma fikri geldi aklıma. Peki başka neler yapabiliriz diye düşünecek olursanız mesela yaptığınız mousepadleri duvara asıp pano haline dönüştürebilirsiniz. Ya da daha küçük yuvarlaklar ve kareler keserek bardak altlığı yapabilirsiniz. Yıpranmış taburelerinizin üstünü mantarla kaplayabilirsiniz. Anlayacağınız bir sürü şey yapabilirsiniz  :)

Eğer mousepad yapmak istiyorsanız, 2 adet yuvarlak mantar kesmeniz gerekiyor.


  
Daha sonra bunları üst üste yapıştırın. Bu işlemi mantarın kalınlığını biraz arttırmak için yaptım. Dilerseniz siz tek kat yapabilirsiniz.


Ardından harf şablonu ile dilediğim mottoyu yazdım.

  
Boyadım veee...


  
Tabi ki bir küçük deve tabanı yaprağı ekledim :))


Dilediğiniz motto ve desenlerle şahane mousepadler yapıp hediye edebilirsiniz ;)












1 yorum: